Ik ben die cilinder meer dan zat! En ik wilde graag naar de meeting. Maar om nou met 30 km/h steeds achteraan te sukkelen? Dat lijkt me echt niet leuk! Daarbij moet iedereen dan steeds op me wachten. Dus die meeting gaat hem niet worden vrees ik :'(
Trekt niet
-
Jess
Goh geen idee hoe diep het is. Het is iniedergeval voelbaar. De cilinder was al twee keer gehoond he, zat tweede overmaat in
Ik ben die cilinder meer dan zat! En ik wilde graag naar de meeting. Maar om nou met 30 km/h steeds achteraan te sukkelen? Dat lijkt me echt niet leuk! Daarbij moet iedereen dan steeds op me wachten. Dus die meeting gaat hem niet worden vrees ik :'(
-
Pa_Tombo
- 1250km gereden

-
Jess
Mja ik snap het. Ik moet er wel bijvertellen dat ik een lange geschiedenis zuigers en honen achter de rug heb. Ook met de benodigde kosten dus eerlijk gezegd ben ik het vertrouwen verloren.
Daarbij kan ik de cilinder niet op de meeting laten zien aangezien ik met 30 km/h inrijden geen leuke meeting kan rijden
Daarbij kan ik de cilinder niet op de meeting laten zien aangezien ik met 30 km/h inrijden geen leuke meeting kan rijden