Algemene vragen en antwoorden over de FS1
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 17 mar 2009, 22:43
468 is he ttype fs1, kan ook 2ru 2f2 staan
dit is geloof ik iets duits maar week niet zeker
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 18 mar 2009, 08:00
468 is inderdaad het type, dat is inderdaad Duits.
Die 73 kan zijn dat het van 1973 is, maar dat zou de eerste 468 zijn die ik zie uit 1973 en misschien dat die 10 de diameter is?
Andries
1500km gereden
Berichten: 1577 Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19
Bericht
door Andries » 18 mar 2009, 15:57
wat is de slag van zo n 80cc sheriff blok eigenlijk??
kun je zo n 80cc cilinder zonder aanpassingen op een fs1 blokje monteren??
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 18 mar 2009, 15:59
Andries schreef: wat is de slag van zo n 80cc sheriff blok eigenlijk?? kun je zo n 80cc cilinder zonder aanpassingen op een fs1 blokje monteren??
geen idee, maar lijkt me sterk!
when men were men, and helmets were for divers
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 18 mar 2009, 16:41
Andries schreef: wat is de slag van zo n 80cc sheriff blok eigenlijk?? kun je zo n 80cc cilinder zonder aanpassingen op een fs1 blokje monteren??
vraag het aan Flika die heeft hem op zijn blok zitten, slag is wel anders en je moet je blok ook uit kotteren om hem te laten passen volgens mij
PD
1250km gereden
Berichten: 1393 Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
Locatie: Zevenaar
Bericht
door PD » 18 mar 2009, 22:40
Triforce schreef: Andries schreef: wat is de slag van zo n 80cc sheriff blok eigenlijk?? kun je zo n 80cc cilinder zonder aanpassingen op een fs1 blokje monteren??
vraag het aan Flika die heeft hem op zijn blok zitten, slag is wel anders en je moet je blok ook uit kotteren om hem te laten passen volgens mij
je moet je blok ophogen met een ophoog plaatje, of oplassen ofeuj
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2159 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 18 mar 2009, 23:17
tapeinden verzetten
de slag is 44 mm
een fs 80 blok met een bigbore scooter cilinder lijkt me wel wat trouwens
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
PD
1250km gereden
Berichten: 1393 Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
Locatie: Zevenaar
Bericht
door PD » 18 mar 2009, 23:21
fs-ael schreef: tapeinden verzetten
de slag is 44 mm
een fs 80 blok met een bigbore scooter cilinder lijkt me wel wat trouwens
nieuwe projeckt
?
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2159 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 18 mar 2009, 23:27
neu voorlopig dat 50 cc ding maar eens aan de praat krijgen
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
PD
1250km gereden
Berichten: 1393 Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
Locatie: Zevenaar
Bericht
door PD » 18 mar 2009, 23:29
nog veel werk aan of valt het mee?
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2159 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 18 mar 2009, 23:34
te veel werk, te weinig tijd voor hobby's
maar langzaam aan word het wat
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeti
17500km gereden
Berichten: 19340 Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Bericht
door Jeti » 19 mar 2009, 08:48
Andries
1500km gereden
Berichten: 1577 Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19
Bericht
door Andries » 19 mar 2009, 16:04
fs-ael schreef: een fs 80 blok met een bigbore scooter cilinder lijkt me wel wat trouwens
daar dacht ik ook al aan
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18362 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 20 mar 2009, 09:01
Pak dan een 100cc blok
en beun daar iets van een 125cc cross-cilinder op