Misschien zeg ik het verkeerd .
Een verzekeringsmaatschappij gaat denk ik niet met een of ander habbiebabbie
bedrijf in zee.
Hier komt iets meer bij kijken. Ik kan ook wel een internetshop beginnen,
Maar daarna?
Ze zijn idd vies duur en reparen enz. Kijk naar hun bedrijf die lui zijn er echt niet arm mee geworden hoor. Ze hebben een spuiterij, inspaakservice noem maar op.
PD schreef:ik kan je vertellen, daar kan je niet van leven.
Jij weet niet waar je het over hebt. Ga er maar een keer langs, dan zie je echt wel dat het bedrijfje nog steeds bloeit. Uieindelijk bieden de goedkopere webshops niet alles en kom je toch bij almere uit voor speciale dingen.
Denk niet dat ik fs1shop nou loop te promoten ofzow want ik mag die lui niet, geen pretig zake doen, en belachelijk hoge prijzen.
Haha, 16 jaar en nu al zo wijs dat je wel weet waar je het over hebt Tom werkt bij Yampe, die zal best wel weten waar die het over heeft
Van alleen oldtimerbrommertjes restaureren word je echt niet rijk. Die wereld is te klein
Tombo schreef:Haha, 16 jaar en nu al zo wijs dat je wel weet waar je het over hebt Tom werkt bij Yampe, die zal best wel weten waar die het over heeft Van alleen oldtimerbrommertjes restaureren word je echt niet rijk. Die wereld is te klein
Ja verbaast je wel hé. Ik denk dat fs1shop wel weet waar ze het over hebben. En nee van alleen oldtimertjes restaureren word je niet rijk, maar wat ik zeg is: Die lui hebben alles webshop, spuiterij enz.
John enzo doen het idd als erbij. Fs1shop is een écht bedrijf, het is idd zo dat ze geen officiële dealer zijn, maar Hans heeft een eigen verzekeringsbedrijf. Hij doet taxaties, en regelt dingen met verzekeringen. Zo ook met mijn brommer! Hij is zekers een officiele taxateur anders mag je geen taxaties doen! Ik wil hier niet de wijze uithangen maar toevallig doe ik een opleiding die veel met dit soort dingen te maken heeft. Google maar es op; Je kan voor een verzekering alleen taxaties doen als je erkend bent en een opleiding er voor gedaan hebt.
Fs1shop lijkt me écht geen bijbaantje, die lui pakken de winst op andere dingen
Tombo schreef:Haha, 16 jaar en nu al zo wijs dat je wel weet waar je het over hebt Tom werkt bij Yampe, die zal best wel weten waar die het over heeft Van alleen oldtimerbrommertjes restaureren word je echt niet rijk. Die wereld is te klein
Ja verbaast je wel hé. Ik denk dat fs1shop wel weet waar ze het over hebben. En nee van alleen oldtimertjes restaureren word je niet rijk, maar wat ik zeg is: Die lui hebben alles webshop, spuiterij enz.
word waarschijnlijk uitbesteed en daar maakt hij nog een keer winst op