Wist je dat ik vandaag een brommer op mijn naam heb gezet
Wist je dat volgens mij frame nummer op papieren en op brommer niet overeenkomt
Wist je dat morgen nog maar even goed controleren..
Jeti schreef:Wist je dat ik vandaag een brommer op mijn naam heb gezet Wist je dat volgens mij frame nummer op papieren en op brommer niet overeenkomt Wist je dat morgen nog maar even goed controleren..
nou dan hebben ze je mooi bij je pik. die klootzakken
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeti schreef:Wist je dat ik vandaag een brommer op mijn naam heb gezet Wist je dat volgens mij frame nummer op papieren en op brommer niet overeenkomt Wist je dat morgen nog maar even goed controleren..
waarom tot morgen uitstellen als je 't nu ook kan controleren? (of je moet hem niet bij huis hebben staan...)
nou dan hebben ze je mooi bij je pik. die klootzakken
wist je dat godver de godver.. @(I^#T@(&#$@)&@!#&*(#&$^&@)@&
Het framenummer is 05050...
En op het kenteken staat 03050...
Stelletje stumperds.
Is in november 2006 al op kenteken gezet.
Maar ja, ik heb nu papieren zonder brommer, en een brommer zonder papieren.
Ja, heb al gebeld. Ze bellen me morgen of overmorgen terug hoe ze het op gaan lossen.
Neem aan dat ze wel begrijpen dat het een fout is, want van een Mobylette uit '71 een framenummer met één cijfer verschil vinden is vrij lastig (en weet niet eens of het framenummer van het kentekenbewijs wel bestaat, en of het dan van mobylette is. Ze hebben namelijk niet van die mooie framenummerlijsten bewaard..)
wist je dat leren is gaar
wist je dat nog 2 weken en dan ff niet leren
wist je dat over 5 weken ofzo al examen
wist je dat over 4 weken voor mijn certi
wist je dat zin in zomervakantie !
wist je dat eindelijk zelf rijden !
wist je dat lekker touren !
wist je dat mijn groene beetje lekker laten lopen( homoetje+groter tandje voor)
wist je dat ik heb ze al liggen
wist je dat ?