fs1 shop almere

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

fs1 shop almere

Bericht door Giel_fs1 »

ik weet niet of dit mag maar als het niet zo is hoor ik het wel, maar ik wil even een oproep doen of er meer mensen niet tevreden zijn met fs1 team almere?

ik heb eigenlijk tegen mij zin (omdat hun de enige waren met de juiste onderdelen op dat moment)
wat onderdelen gekocht bij www.fs1shop.nl, ik had ook steppenbalk rubbers nodig.
bij 'kleine delen & rubbers' stonden alleen de imitatie, dus die eigenlijk ook tegen mij zin in gekocht. :?
(later bleek dat de originele bij de achterbruggen stonden, waar ik dus niet gezocht had, maar dat was al te laat)

ze zagen er al niet uit toen ik ze binnenkreeg en toen ik de 1e wou monteren scheurde hij uit.
nu heb ik netjes een mailtje na ze toe gestuurd maar ik krijg dus geen nieuwe (ook geen originele met bijbetaling aan mij kant oid.)
ik vind het zeer triest dat ze zulk soort troep nog verkopen en vooral hun fout niet toe wille geven! (ze zijn nog 100x erger als bv. een imitatie spatbordje)

Afbeelding

het gaat me helemaal NIET om het geld, maar om hoe er met klanten om word gegaan.
Jelle

Bericht door Jelle »

heb geen slechte ervaringen met almere. altijd snel opsturen, zelfs voordat ik betaald heb.

dit zou wel terugbetaald moeten worden imo
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

tering hee heeft dat ding in de koekepan liggen braden ofzo, kan net zo goed een gehaktbal om je steppenbalk doen
FS1SE
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door FS1SE »

dit heeft niets uit te staan met almer maar met imi koop origineel kostem maar 7,50 per set dat kosten imi ook

ben geen almere fan meer eer komt wwar het hoort
miran72
500km gereden
500km gereden

Bericht door miran72 »

Ja ik ben er inmiddels wel achter, voor goede service, eerlijk advies, goede raad, kwaliteit enz. moet je niet in Almere wezen, zijn gewoon geen aardige mensen je krijgt er helemaal geen contact mee, gaat daar alleen om de pegels .
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Ik heb er zelf ook slechte ervaring mee, geen service, ze naaien waar je bij staat (ben een keer daar langs geweest), en jmpb heeft al helemaal slechte ervaring mee want ze hadden daar een keertje een hele grote bestelling gedaan en nooit betaalt of opgehaald
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

is dat rubber op die foto dus een nieuwe? :shock: :shock:
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Ik heb hetzelfde gehad met stickers, daar zag je de pixels nog op.
Vond ik niet echt netjes, voor de rest heb ik geen problemen met hun spullen, maar ik koop er ook bijna nooit... :P
Fyer

Bericht door Fyer »

ik heb er 1x besteld, eerst leveren ze de verkeerde ketting spanners, vervolgens stuur ik ze toch krijg ik nog een keer de verkeerde.
ik had ook een telleraandrijving voor een dx bestelt, als ik iets bestel verwacht ik iets dat mooi is, maar het was een oud lelijk ding... dus ik ben maar aan het polijsten gegaan en nu is die wel mooi. maar ik vondt het zwaar tegenvallen, bestel daar dus ook nie meer
Ton
250km gereden
250km gereden
Contacteer:

Bericht door Ton »

Jelle schreef:heb geen slechte ervaringen met almere. altijd snel opsturen, zelfs voordat ik betaald heb.

dit zou wel terugbetaald moeten worden imo

Hier hetzelfde en als er iets niet bij mijn bestelling zit is het er de volgende dag.
Higherking
500km gereden
500km gereden

Bericht door Higherking »

Ik heb totaal geen probleemen met Almere.

net zoals vandaag ik had drie spaken nodig,
- die heb ik wel voor je

- en had wat nodig voor me buddy randje voor 5 euro incl verzendkosten was ik klaar.

vandaag op de post morgen binnen.
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Aan de andere kant,

Heb je een 5bak carter nodig, krijg je een verhabbezakt ding aangeboden met sleuven van ong. 3-4 mm erin gezaagd zodat ie in een ander frame past ofzo? Moet je daar ook nog eens 200 euris ofzo voor betalen :?
NLennart

Bericht door NLennart »

1x bestelt toen geen problemen mee gehad maar heb inderdaad wel vaker zulke klachten gehoort
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Valt dit niet gewoon onder het recht van garantie ofzo? Als consument verwacht je wanneer je iets koopt, dat het niet kapot gaat (en zeker niet op termijn). Van een TV mag je ook verwachten dat 'ie ook niet kapot gaat als je hem aanzet. Dit zelfde geldt voor steppenbalkrubbers natuurlijk, zoiets hoort niet kapot te gaan tijdens monteren.
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Lijkt me ook...
Plaats reactie