Frederik schreef: met dat batterijzuur van paull; ik ben ook al een tijd aan het zoeken naar zuur vandaag bij een autospeciaalzaak geweest, en die hadden het kostte mij achterlijk veel voor een liter (ergens tussen 15 en 25 euro, ik heb de rekening niet), en ik kwam net niet toe toen is men nonkel ergens anders naartoe gereden (ik denk een auto garage) en daar kreeg hij een liter mee voor 2 euro
hmmm ik ga es ff kijke bij de plaatselijke motorzaak!
Me fs1 sputtert als ik rij
bougie ziet wit, dus dan zou je zeggen ontsteking te vroeg of sproeier te klein ofzo, maar heb de ontsteking al allemaal anders lopen stellen(staat op 0.4), en met deze sproeier heb ik nooit problemen gehad ik lees ook bij ontsteking afstellen dat je het tijdstip kan stellen, maar hoe gaat dat dan ??
''Je kan dit tijdstip stellen door de contactpuntjes te verschuiven over de stelschroef.'''
maar wat is de stelschroef dan ? toch niet gewoon de bevestigingsschroef ?
oh oke, dankjewel dat ga ik zo wel ff proberen, maar ik rij altijd al met deze 120 lang. nooit geen problemen gehad, en dan nu in een keer sputteren ? misschien dat er een vuiltje anders in zit ofzo
als hij ineens gaat sputteren zou ik zeker even je carburateur openhalen en schoonmaken en sproeier doorblazen, waarschijnlijk zie je niet eens dat er iets zit, het heoft maar een klein dingetje te zijn en je merkt het.
raakt de condensator of het draadje aan de punten misscien de spoel
veer van de punten los gaan zitten
bij monteren misscien een draad geklemt achter de ontsteking
FS1SE schreef:raakt de condensator of het draadje aan de punten misscien de spoel veer van de punten los gaan zitten bij monteren misscien een draad geklemt achter de ontsteking