wist je dat letterlijk de halve buitenring van hilversum open ligt
wist je dat hilversum sowiezo al een gekke huis is en feitelijk 1 lange eenrichtings weg
wist je dat nu echt alles vast staat
Tombo schreef:Wist je dat je je heenreis dan 2x zo lang moet plannen. Dan kom je alsnog op tijd aan
Nu doet ie het WEER gelukkig, tis altijd maar raar met dat ding Zit bijna te denken om over te stappen op 4takt. omdat ik die blokken wat betrouwbaarder vind en aangezien ik met een betrouwbare brommer op vakantie wil
wat heb ik aan het blok alleen ? heb dat geld nog geen eens, en ik ga niet me fs1 verpesten om een 4takt blok eronder te hangen alhoewel het wel vet is!
Wist je dat ik me net bedenk dat het echte harde leven (elke dag op en neer naar school) van mn brom over een paar weken is afgelopen Aangezien ik daarna met het OV naar de uni ga Scheelt weer wat in benzine- en onderhoudskosten
mpro09 schreef:wist je dat letterlijk de halve buitenring van hilversum open ligt wist je dat hilversum sowiezo al een gekke huis is en feitelijk 1 lange eenrichtings weg wist je dat nu echt alles vast staat
wist je dat dit 6 maanden gaat duren
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;