Daan1990 schreef:Eergister een klein ongeluk gehad, mijn broertje keek niet uit op z'n brommert en ik klapte er tegen aan. Brommert had geen schade (het belangrijkste! ), maar ik ben met m'n hoofd tegen een lantaarnpaal geklapt en heb al 2 dagen barstende koppijn...
noemen ze dat niet gewoon een hersenschudding?
in belgie wel, maar door biologische verschillen tusse hollanders en belgie kenne ze daar geen hersenschudding
en het weer voor de komende dagen zit surieus tegen!
Daan1990 schreef:Eergister een klein ongeluk gehad, mijn broertje keek niet uit op z'n brommert en ik klapte er tegen aan. Brommert had geen schade (het belangrijkste! ), maar ik ben met m'n hoofd tegen een lantaarnpaal geklapt en heb al 2 dagen barstende koppijn...
er was vanochtend in het nieuws dat 75 procent van de mensen
een hersenschudding bij hun kind of andere familieleden
niet herkennen ,en dat 10 procent daar blijvend letsel aan overhouden
Mijn pa is dokter en hij zei dat dit idd een lichte hersenschudding is. Ik moet gewoon een paar dagen rust houden en dan komt het wel weer goed Ik heb er wel eens eerder een gehad, was toen ik met mijn hoofd op het ijs was gevallen...en voelt ongeveer hetzelfd en was ook helemaal goed gekomen in een week.
Daan1990 schreef:Mijn pa is dokter en hij zei dat dit idd een lichte hersenschudding is. Ik moet gewoon een paar dagen rust houden en dan komt het wel weer goed Ik heb er wel eens eerder een gehad, was toen ik met mijn hoofd op het ijs was gevallen...en voelt ongeveer hetzelfd en was ook helemaal goed gekomen in een week.
Conclusie: op het ijs vallen met je hoofd voelt ongeveer hetzelfde als tegen een lantaarnpaal knallen Hoeven we dat ook niet meer uit te proberen
Doe ik toch nog iets goeds voor de samenleving Ik moet er trouwens aan toevoegen dat ik wel een helm op had voor het geval je het gaat proberen. Je weet maar nooit
moet je nu ook een nieuwe helm want die van mij zag er na een schuiver en elke dag in kluisje
waar hij eigenlijk niet inpast geramd te worden nog best redelijk uit
Daan1990 schreef:Doe ik toch nog iets goeds voor de samenleving Ik moet er trouwens aan toevoegen dat ik wel een helm op had voor het geval je het gaat proberen. Je weet maar nooit
in belgie wel, maar door biologische verschillen tusse hollanders en belgie kenne ze daar geen hersenschudding
en het weer voor de komende dagen zit surieus tegen!