omdat de een fs1 carter de cilinder schuin laat staan, in plaats van het rechtop staande van een rd/dt, houden de koelribben nu wel de rijwind tegen, ik ben het met gino eens, er zal veel minder lucht langs stromen.
maar wie weet valt het mee
shit hier heb ik dus totaal niet opgelet gaat deze kit weer terug ik ga niet uitproberen of ie wel genoeg koelt met een hpi etc. moet er maar een kreidler cilinder op
bedankt in ieder geval voor de opmerking
Andries schreef:shit hier heb ik dus totaal niet opgelet gaat deze kit weer terug ik ga niet uitproberen of ie wel genoeg koelt met een hpi etc. moet er maar een kreidler cilinder op bedankt in ieder geval voor de opmerking
Ik denk dat het wel meevalt hoor. Kijk eens hoe schuin een Honda MT cilinder staat, of een RD cilinder zelf. Volgens mij staan de snelle cilinders van een peugeot 103 ook zo...
Edit:
En ik weet dat er iemand in Nederland ook een hele poos met een best snelle RD cilinder heeft rondgereden op een FS1 blok, en dat bleef ook heel. Verder denk ik dat het niet veel uitmaakt. Als je kijkt hoe klein een FS1 cilinder is, en dan ook nog eens van gietijzer