heb ik ******* al die k*t vervangen zijn ze eigenlijk niet goed! Heb ik weer. Naja ik zal het wel veranderen als ik er zin in heb. Nog een vraagje: m'n toerenteller komt niet boven de 3000 en als hij uitstaat staat hij niet helemaal op 0. Is hij dan kapot of verkeert aangesloten? Het is een 2ru dus de toerenteller hoort er origineel niet op.
optioneel kan het wel origineel zijn als je hem van het contact haalt gaat hij dan wel helemaal omlaag hij werkt op de bougie puls ,dus als de massa slecht is werkt hij niet goed
niels16 schreef:optioneel kan het wel origineel zijn als je hem van het contact haalt gaat hij dan wel helemaal omlaag hij werkt op de bougie puls ,dus als de massa slecht is werkt hij niet goed
Het is dezelfde als die jasperb heeft in topic toerenteller help!!!!!! Op page 2.
Ik heb hem naast m'n km teller zitten. Ik zal morgen even massa nakijken. Zal wel slecht contact maken en daardoor niet zo hoog komen.
ik heb bij yampe een tank cleaner kit gekocht volgens mij van het merk restom maar er zit alleen een franse gebruiksaanwijzing bij waar ik dus geen kloot van begrijp heetf iemand een engelse of nederlandse of desnoods een duitse(liever niet duits, alleen als je nei anders heb) gebruiksaanwijzing van?
Fyer schreef:ik heb bij yampe een tank cleaner kit gekocht volgens mij van het merk restom maar er zit alleen een franse gebruiksaanwijzing bij waar ik dus geen kloot van begrijp heetf iemand een engelse of nederlandse of desnoods een duitse(liever niet duits, alleen als je nei anders heb) gebruiksaanwijzing van?
Is er niets te vinden op de restom site? Kijk anders op tank cure dat zal ongeveer hetzelfde werken.
Fyer schreef:ik heb bij yampe een tank cleaner kit gekocht volgens mij van het merk restom maar er zit alleen een franse gebruiksaanwijzing bij waar ik dus geen kloot van begrijp heetf iemand een engelse of nederlandse of desnoods een duitse(liever niet duits, alleen als je nei anders heb) gebruiksaanwijzing van?
heerst met het spul in het witte flesje je tank ontroesten, dan de 2 blinkjes mengen, dat grij in je tank gooien, en je tank om de 10 minuten ondraaien zodat het overal komt naar 2 uur goor je al het spul er uit en laat je het drogen
volgens mij moet je de tank d heletijd draaien tot het bijna niet meer wil
en dan de rest er uit gieten mar wel merk afhanklijk zijn die zooie droogt als de terig wel in de frisse lucht er meer anders ga je vlak van die meuk
Twowheeler schreef:heb ik ******* al die k*t vervangen zijn ze eigenlijk niet goed! Heb ik weer. Naja ik zal het wel veranderen als ik er zin in heb. Nog een vraagje: m'n toerenteller komt niet boven de 3000 en als hij uitstaat staat hij niet helemaal op 0. Is hij dan kapot of verkeert aangesloten? Het is een 2ru dus de toerenteller hoort er origineel niet op.
Dan heb je de verkeerde toerenteller , je hebt er met 24.000 puls en 36.000 puls .
Bromfiets met punten heeft een 24.000 en een elect een 36.000 puls .
hoe kan je het beste siliconenspray verwijderen? er zitten wat vlekjes op me spuitwerk wat telkens terugkomt en ik vermoedt dat het siliconen spray is geweest?
Wimmel O schreef:Mijn kickstarter komt niet langs mijn bosdemper, hoe kan ik deze het beste aanpassen zodat hij er langs kan?
Ik ga voor dat soort dingen naar een goede fietsenboer die pakt dan een huge soort van klem hij zet het te buigen ding in een bankschroef en gaat eraan trekken .
Weet iemand waar ik m'n clignoteur kan vinden? In m'n koplamp of bij m'n accu?