De FS1 Meeting 2009 was....
-
- Site Admin
De FS1 Meeting 2009 was....
Hoe vonden jullie de meeting?
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
ik vond het wel wat minder dat de hele bende verdwijnt als je 2seconden stopt om een bus olie te kopen, en er geen plan van de rit bekend is, noch telefoonnummers van begeleiding of zo
ook betalen voor 'bier' dat we niet eens wilden drinken vonden we wat jammer, we zijn eerder aan het uitdelen dan het nemen geweest..
gelukkig hebben we goed gegeten en veel gelachen..

ook betalen voor 'bier' dat we niet eens wilden drinken vonden we wat jammer, we zijn eerder aan het uitdelen dan het nemen geweest..
gelukkig hebben we goed gegeten en veel gelachen..
when men were men, and helmets were for divers
-
- 500km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
Het is idd jammer dat je er niet bij was, ik had op een geve moment wel door dat je er niet meer was maar dat was een heel stuk later pas, en de volgende keer moet tom (tombo) toch wat beter opletten want zo zijn er 2 groepen verdwaald geraakt waarvan Sam en zijn maat die zelf wel een rit ging rijden, en ik en 4 andere brommertjes die gewoon niet harder konden dan 40km/h en ik bleef daar dus bij om ze niet in de steek te laten en om te kijken welke richting goed was om te rijden, maar verder voor de rest vond ik de meeting wel geslaagd
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
wiebo schreef:@Sam.Ik vind dat je een punt hebt v.w.b. dat doorrijden. Ik denk dat de meesten het niet in de gaten hadden. Toen ik de lekkage bij je zag (toen we stilstonden voor iemands uitlaat) hadden we wellicht even moet melden dat je olie nodig had. I.i.g. zonde dat je de rit gemist hebt.
we hadden het gemeld, en er werd me een afstand gezegd alwaar we een tankstation zouden passeren, daar zijn we dan ook afgereden..
een beetje verder bij een stadsplan gestopt om te weten waar we zaten om te bellen,
naar Jet en Maarten (enige nummers die we hadden) maar die zaten natuurlijk op de brommer..
toen bleek dat we daar een 15km van de Waal-kade zaten zijn we dan onze eigen rit begonnen..
..mét caféstops

when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
zonde dat je ons toen kwijt raakte, dat was het moment dat mijn uitlaat wartel los ging.
hiervoor werd de rit stil gezet(nog bedankt daarvoor
) toen we weer weg gingen stond ik bij niels en tom vooraan en wij hadden totaal niet door dat jij nog een probleem had met olie, anders hadden we natuurlijk gewacht(we stonden toch al stil voor mijn probleem)
de andere kerel die met jou mee kwam(max toch?) vroeg toen nog aan me of ik olie had, ik zei ja en toen reed ie weer weg, ik dacht dat je misschien wat wilde lenen voor nog een tank stop oid.
hiervoor werd de rit stil gezet(nog bedankt daarvoor

de andere kerel die met jou mee kwam(max toch?) vroeg toen nog aan me of ik olie had, ik zei ja en toen reed ie weer weg, ik dacht dat je misschien wat wilde lenen voor nog een tank stop oid.
volgend jaar zijn Pieter, Jasper en ikzelf er hopelijk wel weer bij. Op de motor. Dan gaat er weer 1 de hele tijd achteraanrijden om zulk soort van dingen te vermijden.
Mijn broer heeft zo´n draadloos headset set gekocht voor in de helm, dus dan kan er mooi snel gereageerd worden als de achterste iets verkeerds ziet.
Ik kan me ook herinneren dat er vorig jaar wel briefjes met telefoonnummers beschikbaar waren.
Mijn broer heeft zo´n draadloos headset set gekocht voor in de helm, dus dan kan er mooi snel gereageerd worden als de achterste iets verkeerds ziet.
Ik kan me ook herinneren dat er vorig jaar wel briefjes met telefoonnummers beschikbaar waren.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
precies
we waren ehct dankbaar met daryl en de pa van paul die ons hielpen met de motor begeleiding maar 2 is eigenlijk net te weinig
en aangezien jullie ook wat meer ervaring hebben kun je er zo beter op in spelen
achteraan krijgt er iemand pech oid, dan kan er een motor bij blijven en de ander naar de voorrijder sprinten om het te zeggen
we waren ehct dankbaar met daryl en de pa van paul die ons hielpen met de motor begeleiding maar 2 is eigenlijk net te weinig
en aangezien jullie ook wat meer ervaring hebben kun je er zo beter op in spelen
achteraan krijgt er iemand pech oid, dan kan er een motor bij blijven en de ander naar de voorrijder sprinten om het te zeggen

- Triforce
- 2500km gereden
ik was al lang blij dat ik henk-jan tegen kwam op een geve moment want ik en 4 andere brommer waren de rest kwijt en gelukkig wist hij waar we naar toe moesten dus zo rustig verder gereden naar de stop plek, maar ook Edwin(rise-and-shine) en Roy (monkeymadness) hebben ook wel aardig mee geholpen, vooral met auto's tegen houden