wiebo schreef:Is er iemand op het forum met goede ervaringen met de Parmakit (44,5mm)? Niet alleen eventjes, maar bij wie dat langere tijd goed is blijven lopen?
Ikeee, heb er al 725 km mee gereden en geen schrammetje van binnen te zien. Perfect spul! Gewoon vol 90 gaan met een immi k*t uitlaatje
Waar heb je je Parmakit gekocht? Heb je een topveer of gewoon 2 zuigerveren? Wat is de rest van je set up? Sproeier?
wiebo schreef:Is er iemand op het forum met goede ervaringen met de Parmakit (44,5mm)? Niet alleen eventjes, maar bij wie dat langere tijd goed is blijven lopen?
Ikeee, heb er al 725 km mee gereden en geen schrammetje van binnen te zien. Perfect spul! Gewoon vol 90 gaan met een immi k*t uitlaatje
Waar heb je je Parmakit gekocht? Heb je een topveer of gewoon 2 zuigerveren? Wat is de rest van je set up? Sproeier?
Ik zal jou vertellen:
Bij JMPB
2 zuigerveren, en een volledig pakkingset zat erbij
70cc uitgedraaide kop
210 sproeier kort
Snelle schijf
Als het dezelfde cilinder is als die van mij (van Yampe) snap ik het niet. Sproeier 150 (Mikunie kort), loopt ie het beste op. (minst slecht eigenlijk).
Heb je een hoge uitlaatpoort, vergelijkbaar met een FS1 cilinder?
wiebo schreef:Als het dezelfde cilinder is als die van mij (van Yampe) snap ik het niet. Sproeier 150 (Mikunie kort), loopt ie het beste op. (minst slecht eigenlijk). Heb je een hoge uitlaatpoort, vergelijkbaar met een FS1 cilinder?
nee deze cyl is erg laagtoeirg, dubbele voetpakking gebruikmik ik