SE topic
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
Heb je zeker gelijk in.
Ik ben ook niet tegen klagen zelf, maar wel tegen de hoeveelheid klachten dat het te moeilijk was (ook vaak in de hoop dat er nog meer dezelfde klachten binnen komen en de hoop dat de puntentelling dan wordt versoepeld).
Ik heb geluk gehad met een middelbare school die de schoolexamens moeilijker maakte dan de centrale examens. De exameneis gold ook als overgangseis tussen 4 en 5 havo. Dus de CE's waren voor ons echt makkelijk (omdat we moeilijker gewend waren). 98% van de scholieren haalde dus de examens. (daarentegen bleef 15-20% zitten in havo 4
)
Ik ben ook niet tegen klagen zelf, maar wel tegen de hoeveelheid klachten dat het te moeilijk was (ook vaak in de hoop dat er nog meer dezelfde klachten binnen komen en de hoop dat de puntentelling dan wordt versoepeld).
Ik heb geluk gehad met een middelbare school die de schoolexamens moeilijker maakte dan de centrale examens. De exameneis gold ook als overgangseis tussen 4 en 5 havo. Dus de CE's waren voor ons echt makkelijk (omdat we moeilijker gewend waren). 98% van de scholieren haalde dus de examens. (daarentegen bleef 15-20% zitten in havo 4

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
het is hier al jaren dramatisch
mijn natuurkunde leraar is de afgelopen 3 jaar het einde van het jaar ziek geweest(incl dit jaar)
gevolg is dat we vorige week 1x compex geoefend, en daar voor nooit, wist niet eens wat het was.
en je examen bestaat voor 1/3 uit compex
vervanging is er niet maar dat boeit niet veel want de helenatuurkunde sectie hier is echt gigantisch verstooid, eigenlijk de hele beta afdeling
)maar beter kunnen ze gewoon niet krijgen
maarja ben er sowiezo vanaf over 2 weken

mijn natuurkunde leraar is de afgelopen 3 jaar het einde van het jaar ziek geweest(incl dit jaar)
gevolg is dat we vorige week 1x compex geoefend, en daar voor nooit, wist niet eens wat het was.
en je examen bestaat voor 1/3 uit compex

vervanging is er niet maar dat boeit niet veel want de helenatuurkunde sectie hier is echt gigantisch verstooid, eigenlijk de hele beta afdeling

mpro09 schreef:de helenatuurkunde sectie hier is echt gigantisch verstooid, eigenlijk de hele beta afdeling)maar beter kunnen ze gewoon niet krijgen
Goh, verrassend

Stiekem vond ik het niet zo erg dat er zo veel open vragen inzaten, omdat ik meestal faal met de multiple choice

Bleek nu ook wel, had maar 2 van de 4 MC goed en de open vragen bijna allemaal

mpro09 schreef:het is hier al jaren dramatisch![]()
en je examen bestaat voor 1/3 uit compex![]()
vervanging is er niet maar dat boeit niet veel want de helenatuurkunde sectie hier is echt gigantisch verstooid, eigenlijk de hele beta afdeling)maar beter kunnen ze gewoon niet krijgen
Wat is compex dan eigenlijk? Is dat modelleren oid? Ik heb er in het natuurkunde boek nooit over gehoord. Modelleren hebben wij iig bijna niet behandeld op school.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Lol, in het HAVO examen NL is een vraag geschrapt omdat die zou getuigen van linkse propaganda en hersenspoeling.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/05/examenvraag_havo_geschrapt_na.html#more
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/05/examenvraag_havo_geschrapt_na.html#more
- Tombo
- 17500km gereden
Axel schreef:Lol, in het HAVO examen NL is een vraag geschrapt omdat die zou getuigen van linkse propaganda en hersenspoeling.
Goede zaak

Tombo schreef:Axel schreef:Lol, in het HAVO examen NL is een vraag geschrapt omdat die zou getuigen van linkse propaganda en hersenspoeling.
Goede zaak
Precies

Valt me wel op dat die teksten bij NL je altijd een bepaalde mening willen opleggen. Zoals bij het VWO examen: Nederlandse poldermodel (overlegcultuur, somebere ingetogen leiders enz.) is per saldo een goed concept, omdat het NL heeft gebracht tot waar we nu staan (vraag ik me weer af: is de huidige politieke situatie wel zo positief). En het Amerikaanse model van "follow the leader" is verkeerd, omdat men dan te weinig openstaat voor de meningen van andersdenkenden.
Uhm, is dat niet juist wat er in NL gebeurt, de massale afwijzing van zo´n beetje alle politieke partijen van een coalitie met de PVV??