hallo
ik weet dat er al een topic is over het begrenzen van fs1 met de luchtfilter, maar ik zit met een rd50dx die gemakkelijk 85 rijd, en ik zou die nu toch willen begrenzen, waarvan ik zeker weet datik er op kan rekenen als het controle is hier of daar.
ik was van plan een eurobegrenzer te kopen, maar dat is allemaal voor brommers met cdi ontsteking
weet iemand een betrouwbare begrenzer die ik kan maken dat hij naar de 50 zakt?
ik denk dat het wel nuttig kan zijn voor de meeste onder ons
die kan je dan nooit makkelijk aanzetten lijkt me als je politie je ineens aanhoudt
je kunt dan denk beter iets op je gaskabel buiten de carburateur maken
Als je wil dat hij klote rijdt ... Moet je gewoon een 2de condensator bij schakelen op de zwarte draad die naar je bobine loopt, enkel moet je wel even n schakelaartje ertussen zetten
Martijn schreef:Als je wil dat hij klote rijdt ... Moet je gewoon een 2de condensator bij schakelen op de zwarte draad die naar je bobine loopt, enkel moet je wel even n schakelaartje ertussen zetten
ja en dan valt hij uit, je kunt mischien een regelbaar weerstandje(radioknop)tussen je condensator zetten
ik weet niet of het werkt maar dat heb ik een keer gehoord en dat weerstandje in je bel doen als je die hebt
en als je dan aan je bel draait wild ie ineens zo hard niet meer
Martijn schreef:Als je wil dat hij klote rijdt ... Moet je gewoon een 2de condensator bij schakelen op de zwarte draad die naar je bobine loopt, enkel moet je wel even n schakelaartje ertussen zetten
ja en dan valt hij uit, je kunt mischien een regelbaar weerstandje(radioknop)tussen je condensator zetten ik weet niet of het werkt maar dat heb ik een keer gehoord en dat weerstandje in je bel doen als je die hebt en als je dan aan je bel draait wild ie ineens zo hard niet meer