Wist je dat topic V5.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Bericht door Aad »

De CB400f heeft 27,6kW.

Voorzover ik weet staat er bij zulke motoren niets in de papieren over hoeveel kW hij heeft, en dus ook niet dat 't lichte motorfiets is.

Ik zou er rustig mee gaan rijden, zeker als je er een heb met +/- 50.000km op de teller, die heeft waars. iets minder kW inmiddels hihi
niels16

Bericht door niels16 »

wist je dat bagagedrager bijna af 8)
wist je dat word echt vet mooi :P
wist je dat ik wel een bagagedragerfabriek kan beginnen :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

hell yeah!
D.I.Y. for laif! 8)
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

niels16 schreef:wist je dat bagagedrager bijna af 8)
wist je dat word echt vet mooi :P
wist je dat ik wel een bagagedragerfabriek kan beginnen :P
[plaatjes]


Wist je dat ik altijd erg veel commentaar krijg op mijn zelf gelaste begagerek dat ze het zonde vinden etc.
Maar ik vind hem handig en praktisch, en daar had ik hem voor gemaakt.
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

Aad schreef:De CB400f heeft 27,6kW.

Voorzover ik weet staat er bij zulke motoren niets in de papieren over hoeveel kW hij heeft, en dus ook niet dat 't lichte motorfiets is.

Ik zou er rustig mee gaan rijden, zeker als je er een heb met +/- 50.000km op de teller, die heeft waars. iets minder kW inmiddels hihi


50.000 is al aardig wat jah, maar hij hoeft niet minder te hebben hoor hij kan zelfs meer hebben of gelijk, het licht er ook maar net aan hoe de vorige eigenaar erop heeft gereden
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

S gewoon dik 8) :lol: ook een bijna goed kenteken :lol:


de overheid maakt geen onderscheid tussen vermogen aan de krukas of achterwiel, maar het moet wel 25kw zijn.
zo lek als een mandje dus :P
paull
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1381
Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle

Bericht door paull »

[quote="niels16"]wist je dat bagagedrager bijna af 8)
wist je dat word echt vet mooi :P
wist je dat ik wel een bagagedragerfabriek kan beginnen :P


Vind je zelf gezaagd boumarkt allu mooi staan op een fs1? Doe mij maar een chroom rekje 8)
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Bericht door Aad »

Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.

Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.

Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.

Succes!

PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.
lespaultje

Bericht door lespaultje »

Of je koopt gewoon een bagagerekje die voor de FS1 is gemaakt :P
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Bericht door Aad »

lespaultje schreef:Of je koopt gewoon een bagagerekje die voor de FS1 is gemaakt :P
'

Paul, dit schreef ik net:

Aad schreef:Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.

Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.

Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.

Succes!

PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.


Hout is serieus beter! Ook voor als je in 'n aanrijding terecht komt.
lespaultje

Bericht door lespaultje »

Aad schreef:
lespaultje schreef:Of je koopt gewoon een bagagerekje die voor de FS1 is gemaakt :P
'

Paul, dit schreef ik net:

Aad schreef:Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.

Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.

Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.

Succes!

PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.


Hout is serieus beter! Ook voor als je in 'n aanrijding terecht komt.


Ja oke, dan is het wel ideaal natuurlijk, maar ik vind wat ik nu heb ook wel goed genoeg :P maar als je het zelf wilt maken, dan is dat eikenhout wel een goede optie!
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Maar dat hout dien je dan wel met je linker hand en een rechter zaag te zagen! Een appel eten van tevoren wil ook wel helpen
Gebruikersavatar
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1773
Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:

Bericht door Aad »

Twowheeler schreef:Maar dat hout dien je dan wel met je linker hand en een rechter zaag te zagen! Een appel eten van tevoren wil ook wel helpen


Inderdaad, en bij het omzagen van de boom moet je ook 'n helm op doen i.v.b. de eikels die mogelijk naar beneden kunnen vallen.
paull
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1381
Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle

Bericht door paull »

Aad schreef:Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.

Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.

Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.

Succes!

PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.

:lol: wattefuck
niels16

Bericht door niels16 »

8)
paull schreef:
niels16 schreef:wist je dat bagagedrager bijna af 8)
wist je dat word echt vet mooi :P
wist je dat ik wel een bagagedragerfabriek kan beginnen :P


Vind je zelf gezaagd boumarkt allu mooi staan op een fs1? Doe mij maar een chroom rekje 8)


:? naja angezien dit lobudget bagagerek goedkoper is dan een officieel ,
en hij toch alleen maar voor vakantie is,en mij het niet uimaakt hoe
hij er uit ziet als het maar praktisch is :wink:

wist je dat zeer lobudget is kost nog geen 7,50 euro om te maken 8)
Gesloten