niels16 schreef:wist je dat bagagedrager bijna af wist je dat word echt vet mooi wist je dat ik wel een bagagedragerfabriek kan beginnen
Vind je zelf gezaagd boumarkt allu mooi staan op een fs1? Doe mij maar een chroom rekje
naja angezien dit lobudget bagagerek goedkoper is dan een officieel , en hij toch alleen maar voor vakantie is,en mij het niet uimaakt hoe hij er uit ziet als het maar praktisch is
wist je dat zeer lobudget is kost nog geen 7,50 euro om te maken
Lowbudget idd ja, ik dacht daje dat standaard erop wou laten zitten,maargoed
Wist je dat ik officieel nu weekend heb Wist je dat morgen toch maar naar school, m'n klasgenoten die wel les hebben mentaal ondersteunen en aan de dakar-auto beunen. Wist je dat vrijdag testrijden met de Dakar-auto in het terrein
Tombo schreef:Wist je dat ik officieel nu weekend heb Wist je dat morgen toch maar naar school, m'n klasgenoten die wel les hebben mentaal ondersteunen en aan de dakar-auto beunen. Wist je dat vrijdag testrijden met de Dakar-auto in het terrein
wist je dat ik ook weekend heb wist je dat weekend te chil is
Roberto.B schreef:wist je dat niels zijn tas is vergeten bij mij,
wist je dat ik daar onderweg achterkwam wist je dat me dat geen reed uitmaak omdat we tog al weekend hebben wist je dat lekker belgisch bier genaamt PAUWEL KWAKegt erg lekker wel 8,5 procent
dus als je moe bent knalt er best wel in
Wist je dat morgen naar Texel. Wist je dat toch maar niet met de brommer (zondag familie feest in Amsterdam/Landsmeer).
Wist je dat ik zondag dus even langs Marijn ga.
Wist je dat Marijn dat nog niet weet.
Jeti schreef:Wist je dat morgen naar Texel. Wist je dat toch maar niet met de brommer (zondag familie feest in Amsterdam/Landsmeer). Wist je dat ik zondag dus even langs Marijn ga. Wist je dat Marijn dat nog niet weet.
wist je dat ik echt hoop dat ik geen onvoldoende heb voor natuurkunde
wist je dat ik de aankomende 3 dagen om 6uur moet opstaan en +-13uur perdag scheikunde ga doen