Het grote kleine vragen topic

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

mankeert daat geen bevestiging bovenaan vanachter?

hij lijkt me ook een heel stuk breder?
when men were men, and helmets were for divers
Jables

Bericht door Jables »

bevestiging zit er volgens mij wel, en hij is idd stuk breder, komt miss door 5 versnellingen? Er staat op ebay namelijk ook nog een sheriff fs80 als hele brommer aangeboden, die heeft wel een 5 bak... Fs1 team almere is er trouwens op aan het bieden :( die kopen ook alles op.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Nee, zo'n 80cc blok is een 4-bak. Dat die breder is komt voornamelijk omdat het blok echt anders is als een fs1 blok, grotere koppeling enzo.
Ik zou 'm alleen niet zo gauw kopen, er zit geen cilinder bij, en die is volgnes mij best moeilijk te vinden.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

is dat zo'n team egoïstische sukkelaars? :P
when men were men, and helmets were for divers
Jables

Bericht door Jables »

heeft er iemand enig idee of een tomos cdi ontsteking op een fs1 past, hij past wel op sachs blokjes, een vriend van mij heeft er eentje op zijn batavus mk4 zitten. Was compleet maar 30 euro ofzo (tweedehands).
Jables

Bericht door Jables »

Ohja, en nog iets... Heeft er miss iemand nog een 16mm mikuni carb liggen, wou die er namelijk op zetten in plaats van mijn 13mm diek er nu op heb.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Jables schreef:heeft er iemand enig idee of een tomos cdi ontsteking op een fs1 past, hij past wel op sachs blokjes, een vriend van mij heeft er eentje op zijn batavus mk4 zitten. Was compleet maar 30 euro ofzo (tweedehands).

Nee ik denk het niet, die tomos ontstekingen zetten ze ook op kreidlers, maar volgens mij past een kreidler vliegwiel niet op een yamaha. Dus past een tomos ook niet op een yamaha. Je zou eens moeten kijken voor een Yamaha DT / yamaha DTR ontsteking, sommige hebben CDI ontsteking, dat past wel op een fs1
Jables

Bericht door Jables »

Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Dat is van een dt175. Ik weet niet of dat past. Zowiezo mist de CDI hier volgens mij bij.
Ik denk dat Rob je er wel meer over kan vertellen, die heeft volgens mij wel eens iets van een DT onsteking met CDI op een fs1 gehad (dacht ik)
Jables

Bericht door Jables »

Rob uit millingen?
edje

Bericht door edje »

ik heb hier een oud type krukas voor volgens mij een schijfblok, want er zitten van die
richels op net als op de koppelingsas. nu zit ik er dus aan te denken om mijn menbraamblok om te bouwen naar schijf, omdat schijfinlaat eigenlijk best bijzonder is. wat kost een schijfcartber, schijf, schijfhuis en schijfkoppelingsdeksel bij elkaar, 2e hands?? of ben ik nog meer nodig??
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Volgens mij had Wesley (waslijn) nog een schijfcarter enzo te koop :shock:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Jables schreef:Rob uit millingen?

Ja rob uit millingen :)
Waslijn

Bericht door Waslijn »

Niels schreef:Volgens mij had Wesley (waslijn) nog een schijfcarter enzo te koop :shock:

Ja ik heb nog een schijfcarter compleet met schijf enzo :) pm maar als je interesse hebt..
edje

Bericht door edje »

je hebt pm..
Gesloten