Ja, idd wat een debiel die gozer. Ik heb dat examen gister zelf gemaakt en ik had het bijna niet eens door dat het om een homostel ging. Ze wisten het ook goed te verbergen door de man de naam Jess te geven
Axel schreef:Ja, idd wat een debiel die gozer. Ik heb dat examen gister zelf gemaakt en ik had het bijna niet eens door dat het om een homostel ging. Ze wisten het ook goed te verbergen door de man de naam Jess te geven
Ja en er stond ook iets over een kind wat een ongeluk was. Echt vage shit, ik kwam er pas na het examen achter dat het misschien homos konden zijn...
Axel schreef:Ja, idd wat een debiel die gozer. Ik heb dat examen gister zelf gemaakt en ik had het bijna niet eens door dat het om een homostel ging. Ze wisten het ook goed te verbergen door de man de naam Jess te geven
Ja en er stond ook iets over een kind wat een ongeluk was. Echt vage shit, ik kwam er pas na het examen achter dat het misschien homos konden zijn...
Haha ja, ik dacht eerst dat het gewoon man+vrouw was die onverwachts een kind kregen Maar na het nog een keer te lezen bleek het een homostel te zijn en het "onverwachte kind" was de nieuwe vriend van een van die twee