Als variant op "moet je kijken wat ik gekocht/gekregen/gevonden heb"..
geruild voor
Toelichting:
Met de DT wilde ik toch niets, want is niet mijn soort brommer (cross). En had ook geen zin om hem op te knappen+kenteken en hem daarna te verkopen. Dus aangeboden te ruilen, en ben erg tevreden.
Het is wel nog een opknapper en ook zonder kenteken, maar als langetermijnproject prima Het is het laatste model Zündapp, uit 1984. NL-uitvoering.
YamaSam schreef::shock: goeie ruil! wel jammer dat' geen yammie is
en super topic btw!
Een Yamaha was ook welkom geweest als ruilmiddel, maar dit kwam op mijn pad en ben ik ook blij mee Had niet echt een bestemming ofzo.
(overigens staat mijn DT alweer te koop bij hem )
hahhah, das de truuk natuurlijk, je ruilt met de hele buurt alle brommers die te koop staan dan altijd wat anders, en die mannen denken verandering doet eten
YamaSam schreef:hahhah, das de truuk natuurlijk, je ruilt met de hele buurt alle brommers die te koop staan dan altijd wat anders, en die mannen denken verandering doet eten
Ja, soort Appel-ruil-spel en dan steeds ruilen voor iets wat nèt iets meer is Er zijn mensen die met een theezakje oid zijn begonnen en een auto hebben gekregen, of een jaar wonen in een of andere villa.
mpro09 schreef:huh? het zou toch een sprinter worden? alsnog wel leuk voor een duitseer
Het is de opvolger van de sprinter, maar volgens mij wel redelijk hetzelfde. Behalve dat deze langere zijkappen heeft.
Gemaakt op een frame van een K80 (maar die waren in NL niet populair, dus hebben ze er een 50cc onder gehangen).