mpro09 schreef:wist je dat gaan we daarna nog een keer
wist je dat inpakken moeilijk is omdat jij alles al mee neemt wist je dat morgen maar kijken wat ik nog moet mee nemen en eventueel wat overladen op de brommer
euuwm iets van een schuurspunsje/afwas borstel, en een bord+mok verder weet ik het eigenlijk ook niet
wist je dat ik m'n zooi nog moet pakken... heeft iemand trouwens een pomp mee voor luchtbed?? ik ga gewoon van die plastic weggooibordjes halen, afwassen is voor mietjes! ik moet alleen nog m'n tent ergens aan mn'n brommer zien op te hangen..
Monkeymadness schreef:wist je dat ik m'n zooi nog moet pakken... heeft iemand trouwens een pomp mee voor luchtbed?? ik ga gewoon van die plastic weggooibordjes halen, afwassen is voor mietjes! ik moet alleen nog m'n tent ergens aan mn'n brommer zien op te hangen..
tent hoeft niet, ik heb die ''meeting'' tent mee
und, je gaat me toch niet vertellen dat je dat huge ass luchtbed van je mee neemt he
Monkeymadness schreef:wist je dat ik m'n zooi nog moet pakken... heeft iemand trouwens een pomp mee voor luchtbed?? ik ga gewoon van die plastic weggooibordjes halen, afwassen is voor mietjes! ik moet alleen nog m'n tent ergens aan mn'n brommer zien op te hangen..
tent hoeft niet, ik heb die ''meeting'' tent mee
und, je gaat me toch niet vertellen dat je dat huge ass luchtbed van je mee neemt he
misschien verwacht hij bezoek of iemand die het koud heeft