Wat ben je momenteel nog meer aan het doen?
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
Twowheeler schreef:Zwepper schreef:vis ?
nog nooit gehoord
deze rook ik altijd
wel andere trouwens hoor.
deze is mij te zwaar![]()
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
mpro09 schreef:dtm kijken en aan het lezen hoe ik uber 2t uitlaten moet berekenen
kijk das goed werk.
ben vanavond nog thuis.
dus we kunnen de bellymoet nog testen.
en een biertje drinken vanavond.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 7500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
In 10 minuten een hele mooie klachtenbrief geschreven voor die inbeslagname van de bakbrommer en in 20 minuten voorgelezen en besproken met de eigenaar
Best trots op mijn mooie zinnen:
"Zoals u zult begrijpen, ben ik zeer ontevreden over het handelen van de politie op de desbetreffende avond"
"Ten eerste is mij de reden van staandehouding niet duidelijk. Ik heb geen verkeersregels overtreden of was er enig ander aanmerkelijk belang om mij staande te houden."
"Ten derde heb ik geen toestemming verleend over het berijden van mijn voertuig. Het betreft een oldtimer uit de jaren ’60 met een ingewikkeld besturingssysteem. Het onjuist bedienen van het voertuig kan fataal zijn voor de technische staat van de onderdelen, voornamelijk het zeer kostbare motorblok dat ik onlangs aantoonbaar met hoge kosten heb gereviseerd. Dit baart mij dan ook ernstige zorgen."
Als zij gaan lopen hufteren, doen wij dat ook mwuhaha. Nee, maar is serieus een naaiballenactie.

Best trots op mijn mooie zinnen:
"Zoals u zult begrijpen, ben ik zeer ontevreden over het handelen van de politie op de desbetreffende avond"
"Ten eerste is mij de reden van staandehouding niet duidelijk. Ik heb geen verkeersregels overtreden of was er enig ander aanmerkelijk belang om mij staande te houden."
"Ten derde heb ik geen toestemming verleend over het berijden van mijn voertuig. Het betreft een oldtimer uit de jaren ’60 met een ingewikkeld besturingssysteem. Het onjuist bedienen van het voertuig kan fataal zijn voor de technische staat van de onderdelen, voornamelijk het zeer kostbare motorblok dat ik onlangs aantoonbaar met hoge kosten heb gereviseerd. Dit baart mij dan ook ernstige zorgen."

Als zij gaan lopen hufteren, doen wij dat ook mwuhaha. Nee, maar is serieus een naaiballenactie.