Wist je dat topic V5.0
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
wist je dat ik net een beetje op spoedles.nl zit te kijken?
Wist je dat daar dit staat:
''Spoedopleiding voor de motor “deel 1 examen voertuigbeheersing” kan bij ons al in 1 dag.
Dit verschilt uiteraard per kandidaat. Voor “deel 2 examen verkeersdeelneming” kan dit in 2 dagen. Samengevat betekent dit dus dat je het motorrijbewijs al kunt halen in 3 dagen tijd.''
Wist je dat ik daar maar eens even langs ga om te informeren...
En ja ik weet dat de kans dat je je rijbewijs dan ook hebt behaald in 3 dagen vrij klein is...
''Spoedopleiding voor de motor “deel 1 examen voertuigbeheersing” kan bij ons al in 1 dag.
Dit verschilt uiteraard per kandidaat. Voor “deel 2 examen verkeersdeelneming” kan dit in 2 dagen. Samengevat betekent dit dus dat je het motorrijbewijs al kunt halen in 3 dagen tijd.''

En ja ik weet dat de kans dat je je rijbewijs dan ook hebt behaald in 3 dagen vrij klein is...
- Triforce
- 2500km gereden
rise and shine schreef:wist je dat ik net een beetje op spoedles.nl zit te kijken?
Ik heb er precies 15 lessen overgedaan, maar veel succes met het halen dan maar
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Jeti schreef:niels16 schreef:wist je dat helemaal de pleuris werken voor normaal salaris plus overurenbonus![]()
wist je dat dan in een klap schulden en boetes af betalen![]()
wist je dat van geld dat over is moby kopen![]()
Wist je dat goede keus, laat maar weten als je tips of info oid nodig hebt.
ik vind deze zoon mooie kleur hebben

Laatst gewijzigd door niels16 op 18 jul 2009, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeti schreef:Wist je dat ik zag dat een Duits 1NN DT frame uit 1989 gemaakt is in Frankrijk in de MBK fabriek, waar ook de Mobylette Motobecane is gemaakt
Wist je dat ik in dat boek al wat Motobecane crossbrommers zag staan die ik heel erg op een DT vond lijken.
wist je dat de laatste fs1's ook uit deze MBK fabriek kwamen