en je ziet daar op een dag meer dan 20 oldtimers gemiddelt fords,caddilacs,volvo,s,en zo nu en dan een husqvarna brommertje ze zijn daar egt helmaal gek van de jaren 50 ,ooit hoop ik daar te gaan wonen
Daar krijg je tenminste wel 14 maanden ouderschapsverlof.. En bij een 2e kind binnen die periode, worden er gewoon nog 14 maanden bij opgeteld En het onderwijs is gratis.
Maar alcohol is facking duur. Nou ja, dan maar zelf brouwen he.
niels16 schreef:ik ben vorig jaar weer naar zweden geweest
en je ziet daar op een dag meer dan 20 oldtimers gemiddelt fords,caddilacs,volvo,s,en zo nu en dan een husqvarna brommertje ze zijn daar egt helmaal gek van de jaren 50 ,ooit hoop ik daar te gaan wonen
dat klinkt goed!
dan kom ik bij je op bezoek niels
Jeti schreef:Daar krijg je tenminste wel 14 maanden ouderschapsverlof.. En bij een 2e kind binnen die periode, worden er gewoon nog 14 maanden bij opgeteld En het onderwijs is gratis. Maar alcohol is facking duur. Nou ja, dan maar zelf brouwen he.
ja daarvoor moet je naar de systembolaget,3,5 procent is het zwaarste wat je kunt krijgen in supermarkten
niels16 schreef:ik ben vorig jaar weer naar zweden geweest
Dan moet je naar Venuzuela gaan.. Daar is brandstof goedkoper dan water.. Dus alle oude Amerikaanse bakken uit de jaren '30/'40/'50 rijden daar nog leuk rond Geloof 7 cent per liter ofzo.
Oh ja, emigreren is ook een optie.
mmm valt best mee met zweedse dames ze hadden allemaal zwart haar en een metallica t shirt aan niks mis mee ,heb onlangs een ijslands meisje ontmoet moedertje natuur herself
Even zodat je het weet, ze hebben in Ijsland geen achternaam om dat de bevolking voor 99% uit Incest bestaat