maar ja ik raakte best wel in een erotische sfeer

Axel schreef:Yamaha rd50m schreef:rise and shine schreef:ik heb bewegende tekst, en dat owned wel
ik heb een vriend met bewegende tekst, nog cooler
Er staat zeker eerst GUP en na enige stimulatie Groeten Uit Paramaribo?
Yamaha rd50m schreef:Axel schreef:Yamaha rd50m schreef:rise and shine schreef:ik heb bewegende tekst, en dat owned wel
ik heb een vriend met bewegende tekst, nog cooler
Er staat zeker eerst GUP en na enige stimulatie Groeten Uit Paramaribo?
huh?
Zwepper schreef:rise and shine schreef:dan moet ik naar bedwil je het ander voor mij opnemen? wel op videoband van die schijfjes snap ik niets
tuurlijk doe ik dat voor je
slaap lekker edje
Jeti schreef:Zwepper schreef:rise and shine schreef:dan moet ik naar bedwil je het ander voor mij opnemen? wel op videoband van die schijfjes snap ik niets
tuurlijk doe ik dat voor je
slaap lekker edje
Alstu:
http://player.omroep.nl/?aflID=9806522
Yamaha rd50m schreef:juist naar huis gereden zonder lichten en nog tegengehouden door de politie, was niet super leuk, maar toch thuis geraakt zonder boetes...
Frederik schreef:Yamaha rd50m schreef:juist naar huis gereden zonder lichten en nog tegengehouden door de politie, was niet super leuk, maar toch thuis geraakt zonder boetes...
ik zeg dan altijd; jah, ge moet da verstaan, da is ne oldtimer e, indertijd was da allemaal nog nie zo verplicht, en daarom da da wel es rapper kapot gaat, en die oude lampullekes koste zoveel enzo, en dan ist meestal goe :p
Yamaha rd50m schreef:Frederik schreef:Yamaha rd50m schreef:juist naar huis gereden zonder lichten en nog tegengehouden door de politie, was niet super leuk, maar toch thuis geraakt zonder boetes...
ik zeg dan altijd; jah, ge moet da verstaan, da is ne oldtimer e, indertijd was da allemaal nog nie zo verplicht, en daarom da da wel es rapper kapot gaat, en die oude lampullekes koste zoveel enzo, en dan ist meestal goe :p
ja, ik deed ook zo ne uitleg, toen zeeje ze "prutst er dan nog mer wa aan tot het werkt" en reeje ze verder...