Nouw wat erger is ....
een vriend van me is aangerede door een scooter met zen zundapp
ik ga morge kijke wat de schade is en wat ik kan doen want hij heeft het nie al te breed dus wil gaan kijke voor goedkope goeiie onderdele die nodig zijn. vind echt zo k*t want hij heeft et al nie zo breed en toch een dapje kunne kope en dan een ongeluk krijge hij kan et nie op de verzekering verhale omdat hij alleen voor diefstal is verzekerd
Nouw wat erger is .... een vriend van me is aangerede door een scooter met zen zundapp ik ga morge kijke wat de schade is en wat ik kan doen want hij heeft het nie al te breed dus wil gaan kijke voor goedkope goeiie onderdele die nodig zijn. vind echt zo k*t want hij heeft et al nie zo breed en toch een dapje kunne kope en dan een ongeluk krijge hij kan et nie op de verzekering verhale omdat hij alleen voor diefstal is verzekerd
Als de scooter schuldig is, kan hij het verhalen op de scooter
Nouw wat erger is .... een vriend van me is aangerede door een scooter met zen zundapp ik ga morge kijke wat de schade is en wat ik kan doen want hij heeft het nie al te breed dus wil gaan kijke voor goedkope goeiie onderdele die nodig zijn. vind echt zo k*t want hij heeft et al nie zo breed en toch een dapje kunne kope en dan een ongeluk krijge hij kan et nie op de verzekering verhale omdat hij alleen voor diefstal is verzekerd
Alleen voor diefstal verzekeren kan niet, dat is dan altijd WA+diefstal.
Maar dat geldt alleen als de ander dus schuldig was.
Wel klote. En dapp onderdelen zijn duur Maar ja, misschien valt het mee. Gelukkig valt er nog wel te rijden met wat deukjes enzo.
als het echt heel erg is weet ik miss nog wel ergens wat onderdelen te liggen, weet de prijs niet maar de yamaha onderdelen die ik bij die man vandaan heb waren niet duur.
Alleen voor diefstal verzekeren kan niet, dat is dan altijd WA+diefstal. Maar dat geldt alleen als de ander dus schuldig was. Wel klote. En dapp onderdelen zijn duur Maar ja, misschien valt het mee. Gelukkig valt er nog wel te rijden met wat deukjes enzo.
Ik zou et echt nie wete hoe of wat maar vind het gwn dood zonde heb wel al 1 ding voor em dat de fietse maker me net heeft gesponserd een nieuw geel plaatje voor derop