Kevin_91 schreef:Maar ik wil voor deze keer (na 4 wrakken te hebben gehad) eens een brommer die het gewoon doet zonder problemen
Koop een scooter

Maar waar woon je?
Kevin_91 schreef:het is eigenlijk de bedoeling dat er nu lekker gereden gaat worden
heb wel een hele mooie zundapp 517 op het oog maar die moet 1000 euro kosten, moet nog gekeurd worden (niet echt een probleem, maar wel gedoe) en hij gaat nu 50dus die moet nog flink opgevoerd worden en dat kost ook weer geld. Voor je het weet zit je op 2000 euro en dat gaat me toch een beetje te ver.
Daarom hoop ik dat de eigenaar van die witte FS1 met een leuke vraagprijs komt en dat de setup me aanstaat, dan hoef ik zelf niet veel meer te sleutelen.
natuurlijk heb je wel onderhoud enzo, dat doe ik allemaal zelf wel. Maar ik wil voor deze keer (na 4 wrakken te hebben gehad) eens een brommer die het gewoon doet zonder problemen
drummer schreef:Ja een paar
De enige die ook hier zit is Fyer (n'dorp), en je hebt nog iemand in westmaas(?) en volgens mij iemand in 's gravendeel.
En niet te vergeten Zwepper! (In zuidland, ook vlakbij)
Kevin_91 schreef:drummer schreef:Ja een paar
De enige die ook hier zit is Fyer (n'dorp), en je hebt nog iemand in westmaas(?) en volgens mij iemand in 's gravendeel.
En niet te vergeten Zwepper! (In zuidland, ook vlakbij)
da's ongeveer net zo veel als de mensen die ik ken met Zundappjes (in onze leeftijdscategorie dan)
@Jeti: ik ga eens kijken naar de RD'tjes, al vind ik die iets minder mooi dan FS1's, maar wie weet
pee67 schreef:Als je twijfelt over wat je moet kopen zou ik als eerste
het gevoel uitschakelen en puur op basis van feiten een
Zündapp of Yamaha FS1 kopen.
Elke merk heeft zijn voor en nadelen, en iedereen denkt daar
weer anders over.....Kijk vooral niet alleen naar het mooie van
een brommer...