Wist je dat als eerste de RD met Duitse papieren naar de RDW nu de RDW schriftelijk aan mij heeft bevestigd dat er geen technische keuring is voor brommers met EU papieren. (hij doet het nog niet)
Wist je dat dan gewoon in de verzamelverzekering achterin de schuur.
Wist je dat ik dit wil doen voordat ze wéér alle regels veranderen.
Wist je dat het dan € 96,- gaat kosten.
Wist je dat ik bang ben dat ze alles wéér duurder gaan maken straks.
Jeti schreef:Wist je dat als eerste de RD met Duitse papieren naar de RDW nu de RDW schriftelijk aan mij heeft bevestigd dat er geen technische keuring is voor brommers met EU papieren. (hij doet het nog niet) Wist je dat dan gewoon in de verzamelverzekering achterin de schuur. Wist je dat ik dit wil doen voordat ze wéér alle regels veranderen. Wist je dat het dan € 96,- gaat kosten. Wist je dat ik bang ben dat ze alles wéér duurder gaan maken straks.
het kost dan mischien een of twee tientjes meer, maar het scheelt een hoop gedoe met keuren!
Jeti schreef:Wist je dat als eerste de RD met Duitse papieren naar de RDW nu de RDW schriftelijk aan mij heeft bevestigd dat er geen technische keuring is voor brommers met EU papieren. (hij doet het nog niet) Wist je dat dan gewoon in de verzamelverzekering achterin de schuur. Wist je dat ik dit wil doen voordat ze wéér alle regels veranderen. Wist je dat het dan € 96,- gaat kosten. Wist je dat ik bang ben dat ze alles wéér duurder gaan maken straks.
het kost dan mischien een of twee tientjes meer, maar het scheelt een hoop gedoe met keuren!
twee tientjes meer dan wanneer?
Die papieren heb ik er al bij. En die zijn los wel wat duurder.
Maar ik vind het echt te bizar dat het goedkoper en makkelijker is om een brommer met Duitse (of Belse) papieren op kenteken te krijgen dan een brommer met NL typegoedkeur.. Echt weer fijne Nederlandse omslachtigheid (lees: geldklopperij).
1 tip Roy: leer ze het af om voor je beeld langs te lopen. Nu is ie nog klein en kun je er nog overheen kijken, maar straks bezetten ze je hele beeld!
En afleren over toetsenborden heen te lopen. Bij mij lopen ze er netjes omheen
Monkeymadness schreef:hij loopt niet meer over het toetsenbord ( ), maar hij slaapt alleen op het stukje bureau vóór mijn laptop... niet aan de zijkanten of achterkant...
Nee, ja, dat zijn katten..
Die liggen ook altijd precies op dat stukje krant/papier waar jij wilt lezen