Twowheeler schreef:ik ben laats in gehaal door een politie motor toen ik 65 ging, hij stak z'n duim op en racete weg
een politie agent vertelde mij dat hij het helemaal niet erg vond als ik 65 reed, als ik dat maar niet meer in de binnenstad deed(reed met 65 door een drukke winkelstraat van 4 meter breed )kreeg een waarschuwing kreeg het halve stadswachten team achter me aan
Wist je dat ik 2,5 uur geleden al naar bed wilde gaan, wist je dat er toen net een oud studiegenoot van me tegne me aan begon te praten op MSN. Wist je dat 2,5 uur lopen lullen, wist je dat 5 hertog-jan's verder wist je dat vrijdag bier drinken met hem om sterke verhalen op te halen
Wist je dat morgen naar het strand Wist je dat 2 tapvaatjes á 5 liter mee Wist je dat toch maar wel op de fiets Wist je dat gelukkig maar 20 minuutjes fietsen
Axel schreef:Wist je dat morgen naar het strand Wist je dat 2 tapvaatjes á 5 liter mee Wist je dat toch maar wel op de fiets Wist je dat gelukkig maar 20 minuutjes fietsen
wist je dat dertig minuutjes als je tien liter bier achterop hebt en 40 als je wind tegen hebt
Axel schreef:Wist je dat morgen naar het strand Wist je dat 2 tapvaatjes á 5 liter mee Wist je dat toch maar wel op de fiets Wist je dat gelukkig maar 20 minuutjes fietsen
pufff gaat er geen bus?
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
wist je dat dertig minuutjes als je tien liter bier achterop hebt en 40 als je wind tegen hebt
Ik ben wel zo slim om dat natuurlijk niet zelf te gaan dragen
En tegenwind heb ik altijd dus dat zit er al bij
Laatst gewijzigd door Axel op 18 aug 2009, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.