probleem met afstellen
probleem met afstellen
ik rij nu steeds en maakt niet uit hoe klein ik de sproeier doe hij blijft bij volsgas prutele en in houden.
als ik volgas rij en trek aan de choke doet hij het erger dus verzuipt hij.
maar rij nou met sproeier 140 lang.
moet ik nog kleiner?
mijn setup is
60cc fs1
16mm mikuni
14-44
lage uitlaat met dikke bocht
snelle schijf
als ik volgas rij en trek aan de choke doet hij het erger dus verzuipt hij.
maar rij nou met sproeier 140 lang.
moet ik nog kleiner?
mijn setup is
60cc fs1
16mm mikuni
14-44
lage uitlaat met dikke bocht
snelle schijf
Ik had het zelfde probleem met mijn fs1 dx f2f.
Nieuwe 60cc f5b, imi 16mm carburateur 13/41 tandwielen.
geen enkele sproeier die het goed deed, mijn ervaring met sproeiers kort en lang dat die het zelfde diameter hebben, en wat ik er ook indraaide in zijn 3de en 4de versnelling een bluh geluid opleverde en inzakt in toeren.
Snapte ook niet wat het kon zijn, maar ben er nu achter gekomen dat de luchtschroef niet te ver uit moet draaien 1,5 slag is genoeg, en dat de deksel van je carburateur erop moet zitten, dus dat er enkel lucht via het luchtfilter kan komen.
heb nu een korte sproeier erin, opgeboord met een 1,8 mm boortje.
beetje aan de rijke kant maar dat komt wel na inrijden nieuwe onderdelen.
Nieuwe 60cc f5b, imi 16mm carburateur 13/41 tandwielen.
geen enkele sproeier die het goed deed, mijn ervaring met sproeiers kort en lang dat die het zelfde diameter hebben, en wat ik er ook indraaide in zijn 3de en 4de versnelling een bluh geluid opleverde en inzakt in toeren.
Snapte ook niet wat het kon zijn, maar ben er nu achter gekomen dat de luchtschroef niet te ver uit moet draaien 1,5 slag is genoeg, en dat de deksel van je carburateur erop moet zitten, dus dat er enkel lucht via het luchtfilter kan komen.
heb nu een korte sproeier erin, opgeboord met een 1,8 mm boortje.
beetje aan de rijke kant maar dat komt wel na inrijden nieuwe onderdelen.
Laatst gewijzigd door robertehendriks op 15 aug 2009, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 1000km gereden
- Berichten: 1038
- Lid geworden op: 07 jan 2007, 13:12
- Locatie: playa del carmen
mijn fs1 heeft geen menbraam probleem, enkel als ik zonder carburateurdeksel ga rijden het vermogen terugzakt in zijn 3de en 4de versnelling bluhhhhhhhhhhhhhhh met verschillende sproeiers.
dus hij rijd nu goed, kan ook weer terug naar kleinere sproeiermaat.
Mijn fs1 wil alleen lucht via het luchtfilter hebben.
(raar maar waar in mijn geval)
dus hij rijd nu goed, kan ook weer terug naar kleinere sproeiermaat.
Mijn fs1 wil alleen lucht via het luchtfilter hebben.
(raar maar waar in mijn geval)
Laatst gewijzigd door robertehendriks op 15 aug 2009, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb niet het zelfde probleem.
die van mij begint als hij toeren maakt en dan op het laast begint hij te sputteren ben al van 200 lang naar 140 kort gegaan
dat is dus in elke versnelling.
ontsteking staat ook goed maar hij blijft het doen
en tuurlijk rij ik met zoon kapje
hij heeft nergens valse lucht heb ik al gecheckt.
die van mij begint als hij toeren maakt en dan op het laast begint hij te sputteren ben al van 200 lang naar 140 kort gegaan
dat is dus in elke versnelling.
ontsteking staat ook goed maar hij blijft het doen
en tuurlijk rij ik met zoon kapje
hij heeft nergens valse lucht heb ik al gecheckt.
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
robertehendriks schreef:Ik had het zelfde probleem met mijn fs1 dx f2f.
Nieuwe 60cc f5b, imi 16mm carburateur 13/41 tandwielen.
geen enkele sproeier die het goed deed, mijn ervaring met sproeiers kort en lang dat die het zelfde diameter hebben, en wat ik er ook indraaide in zijn 3de en 4de versnelling een bluh geluid opleverde en inzakt in toeren.
Snapte ook niet wat het kon zijn, maar ben er nu achter gekomen dat de luchtschroef niet te ver uit moet draaien 1,5 slag is genoeg, en dat de deksel van je carburateur erop moet zitten, dus dat er enkel lucht via het luchtfilter kan komen.
heb nu een korte sproeier erin, opgeboord met een 1,8 mm boortje.
beetje aan de rijke kant maar dat komt wel na inrijden nieuwe onderdelen.



vreemde tips moet ik zeggen!

when men were men, and helmets were for divers
pee67 schreef:Zet hem eens op de tweede inkeping
heb ik nu gedaan maar
haalde de bougie eruit na dat geprobeerd te hebben en hij was nat en zwart .
dat duid dus op een kleinere sproeier neem ik aan.
iemand zij in een bericht hier voor dat ik rond de 120 lang en 170 kort moest gaan zitten.
maar heb 150 kort geprobeerd maar deed hij ook nog steeds het zelfde.