is een opknapper maar eenmaal gedaan zijn ze echt mooi, en zo kan ik samen met mijn vader crossen die dan op de xl125 gaat.
Hij is echt enorm krachtig voor een 17pk beestje, in zijn 2 krijg je hem al op je achterwiel door alleen gas te geven Uitlaat demper is helaas lek maar motorisch is hij nog goed, voorvork is krom, heeft een Monoshock.
Elektrisch moet er nog wat aan gebeuren en stilstaand gas geven is echt fel, in 1 keer gas geven en hij draait 10.000 toeren, en hij heeft CDI ontsteking
is een opknapper maar eenmaal gedaan zijn ze echt mooi, en zo kan ik samen met mijn vader crossen die dan op de xl125 gaat. Hij is echt enorm krachtig voor een 17pk beestje, in zijn 2 krijg je hem al op je achterwiel door alleen gas te geven Uitlaat demper is helaas lek maar motorisch is hij nog goed, voorvork is krom, heeft een Monoshock. Elektrisch moet er nog wat aan gebeuren en stilstaand gas geven is echt fel, in 1 keer gas geven en hij draait 10.000 toeren, en hij heeft CDI ontsteking
Bob trok die van mij ook met gemak in zn 2 op het achterwiel.
MX zijn gewoon goed Maar wel leuk projectje.
wtf man, met een beetje pech gaat ie twee weken mee!
gewoon een telefoon abonnement, betaal je een vast bedrag per maand en mag je een X aantal minuten bellen/smsjes versturen (telefoon 'krijg' je er bij)
wtf man, met een beetje pech gaat ie twee weken mee!
gewoon een telefoon abonnement, betaal je een vast bedrag per maand en mag je een X aantal minuten bellen/smsjes versturen (telefoon 'krijg' je er bij)