edje schreef:je hebt een wormwieltje extra gekregen . die kun je dus bewaren of zo. dat pennetje hoort in je koppelingsdeksel. ik laat altijd de oude gewoon zitten. dat veertje komt tussen dat pennetje en het armpje. het armpje GOED op het wormpje doen en dan met een hamer opslaan zodat het wormpje in het armpje klemt....
Als ik dat eerder had geweten!! Mijn koppelingswormpje is toe aan vervanging en heb eens zo'n setje gekocht. Dat je dat gewoon beun-style vast moet maken was me nooit te binnen gekomen!
ja weet iemand (kan het niet vinden in het papierwerk) hoe die nu preceis erop gemonteerd moet worden?
en het klopt toch niet dat de koppelingshendel zwaar gaat ?
ik krijg vd week een nieuw koppelingswormsetje en wil die wel goed monteren...
zou mooi zijn als iemand een foto heeft ofzo hoe die erin hoort. want ik weet niet of ik het nu goed doe.
greets bram.
Is het trouwens typisch dat bij een fs1 je het ene na het andere probleem tegen komt ? Deed mn fs1 het lekt hij druk (hoor gesis bij de cilinder), en mn kick is gaar ...
tja ligt beetje aan het blok.. wat voor staat die is. als die helemaal verlept is dan kan die wel flink wat problemen geven steeds. een goed blok geeft weinig problemen lijkt mij
naja dat ie lekt, tja een pakking verkeerd gemonteerd?
en die druk misschien is je koppakking verkeerd? dat daar gesis door komt of de bougie zit er verkeerd in dat daar gesis langs gaat.
mystic schreef:tja ligt beetje aan het blok.. wat voor staat die is. als die helemaal verlept is dan kan die wel flink wat problemen geven steeds. een goed blok geeft weinig problemen lijkt mij
naja dat ie lekt, tja een pakking verkeerd gemonteerd? en die druk misschien is je koppakking verkeerd? dat daar gesis door komt of de bougie zit er verkeerd in dat daar gesis langs gaat.
Heb net mn hele blok opengehad en alles wat kaput was vervangen (dat in het blok zit) en alles met alle mogelijke (goede) schoonmaakmiddelen schoongemaakt !
Dus blok is prima, schakeld ook zeer fijn enkel een keer gechecked of mn cil nog in een prima staat was en toen weer dicht gegooid ... Vond de pakking blijkbaar niet zo leuk !
Maar goed, op de "nog te kopen lijst" bij mij staat nu:
Hoge uitlaat + bevestigingsbeugels
Kickstart
Pakkingset