Vreemd Nieuws Topic

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
Monkeymadness

Bericht door Monkeymadness »

Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

http://www.nu.nl/algemeen/2075102/polit ... ntage.html

Politie erkent fout bij ruiming wietplantage

LELYSTAD - Politie Flevoland heeft vrijdag toegegeven een fout te hebben gemaakt bij het ruimen van een hennepveld afgelopen woensdag bij Lelystad.

Op het veld stonden geen geestverruimende hennepplanten, maar zogenaamde vezelhennepplanten.
Na een anonieme tip trof de politie een veld met 47.000 hennepplanten aan en begon vervolgens met de ruiming van de planten.
Het bleek echter te gaan om een proefveld van Wageningen Universiteit. Het onderzoeksinstituut had daarvoor alle benodigde vergunningen in huis.

Patroon
Volgens de politie paste het hennepveld naadloos in het patroon van illegale kweekvelden die regelmatig worden aangetroffen in Flevoland.
Ook door de wijze waarop de hennepplanten verdekt in een maisveld stonden opgesteld, ging de politie er van uit dat het om een groot en illegaal veld ging.
De politie neemt de zaak intern hoog op en betreurt de gang van zaken. Naar aanleiding van deze zaak worden de procedures opnieuw tegen het licht gehouden om herhaling te voorkomen.
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

wauw ze geven het toe
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Jongen van 19 is in België gepakt met zijn brommer klasse A (snorfiets, max 25 km/uur). Brommer kon 118 km/uur.
Hij heeft een taakstraf gekregen van 500 uren, en een boete van bijna 3000 euro (o.a. vanwege verkeerde rijbewijs en verzekering).
Zijn vader, op wiens naam de brommer stond, heeft ook een boete van 500 pleuro gekregen.

Staat in het blad Bromfiets.
Wimmel O
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Wimmel O »

Jeti schreef:Jongen van 19 is in België gepakt met zijn brommer klasse A (snorfiets, max 25 km/uur). Brommer kon 118 km/uur.
Hij heeft een taakstraf gekregen van 500 uren, en een boete van bijna 3000 euro (o.a. vanwege verkeerde rijbewijs en verzekering).
Zijn vader, op wiens naam de brommer stond, heeft ook een boete van 500 pleuro gekregen.

118 zonder helm, je moet t maar willen :P
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Tering, wat een bedragen :lol:
robertehendriks

Bericht door robertehendriks »

Tombo schreef:Tering, wat een bedragen :lol:

Gewoon van de FRANK EURO maken :)
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

Jeti schreef:Jongen van 19 is in België gepakt met zijn brommer klasse A (snorfiets, max 25 km/uur). Brommer kon 118 km/uur.

terrecht
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
robertehendriks

Bericht door robertehendriks »

pee67 schreef:

terrecht

Maar waarom de vader ook 500 euro?, zat hij misschien achterop zonder helm :)
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

robertehendriks schreef:
pee67 schreef:

terrecht

Maar waarom de vader ook 500 euro?, zat hij misschien achterop zonder helm :)

Omdat de brommer van de vader is en hij dus de eind verantwoording heeft :wink:
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot

Bericht door ginofs1 »

ja dat is te gek 118 zonder helm en zo snel voor een jonge knul.
maar de straf is ook te hoog, 500 uur en dan nog 5000 euro dat lijkt ook nergens op
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Dat vind ik altijd zo kansloos he, eerst stoer doen dat het brommertje zo hard gaat, en vervolgens zitten janken omdat je gepakt bent. dat is toch een stuk van het spel dat je speelt
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

man gearresteerd na naakt lopen in eigen keuken
Nietsvermoedend en net wakker schonk Eric Williamson (29) zichzelf om
half zes ’s-ochtends nog maar eens een kop koffie in. Een toevallige passante zag echter dat de koffieleut naakt in zijn keuken koffie aan het drinken was en informeerde de politie. Die arresteerde de man in zijn eigen huis en Williamson werd aangeklaagd wegens openbare schennispleging. De agenten verklaarden dat de naaktloper zich bewust aan het publiek wilde tonen. De vrouw die anoniem aangifte deed, had verklaard dat ze met haar 7-jarig zoontje langsliep toen ze Eric naakt zagen. Een woedende Williamson bekende meteen zijn daad: ‘Ja ik liep naakt rond in mijn eigen huis, maar het was donker, erg vroeg en ik had geen idee dat iemand me vanuit de straat aan het bespioneren was.’ Hij vervolgt: ‘Ik deed dat zeker niet bewust. Ik ben een liefhebbende vader van een zoon van vijf. Ik zou dat mijn eigen, maar ook andere kinderen nooit aandoen.’ De naaktloper kan voor zijn ‘misdaad’ een jaar in de cel belanden en bovendien nog een stevige boete krijgen. Williamson was echter strijdbaar: ‘De enige die hier veroordeeld gaat worden is de politie van Springfield, Virginia, I’ll sue them!’ (CBR)
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Only in America

Als ik hier in mijn blote billen wil rond wandelen mag dat tenminste 8)
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

ja nederland heeft ook zijn goeie kanten
Plaats reactie