YamaSam schreef:wist je dat ik van het forum verplicht werd de niet-Yamahas van mijn onderschrift te verwijderen? "Je onderschrift is te lang" tsss (d)rukkers!
haha, fucking nazis
wist je dat dees weekend ook weer de moeite gaat worden, gistere was het ook weer gezellig!
YamaSam schreef:wist je dat ik van het forum verplicht werd de niet-Yamahas van mijn onderschrift te verwijderen? "Je onderschrift is te lang" tsss (d)rukkers!
haha, fucking nazis
wist je dat dees weekend ook weer de moeite gaat worden, gistere was het ook weer gezellig!
ik hou mn hart vast voor het weekend, als de drummer niet op tijd in z'n vliegtuig geraakt hebben we een serieus probleem,
en ik vrees er serieus voor eigeenlijk.. we zien wel..
ik had hier nog een pakketje voor Gino liggen, maar ik denk ni da'kt nog op tijd in U buurt ga krijgen..
UPS, hebben die ADR-keuring?
haha, fucking nazis
ik hou mn hart vast voor het weekend, als de drummer niet op tijd in z'n vliegtuig geraakt hebben we een serieus probleem, en ik vrees er serieus voor eigeenlijk.. we zien wel..
ik had hier nog een pakketje voor Gino liggen, maar ik denk ni da'kt nog op tijd in U buurt ga krijgen.. UPS, hebben die ADR-keuring?
gvd gvd humhum ach jetti liefje kan je voor mij dat paketje van sam open maken.
ben bang dat ik na het openen onder de pek met veren zit
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
haha, fucking nazis
ik hou mn hart vast voor het weekend, als de drummer niet op tijd in z'n vliegtuig geraakt hebben we een serieus probleem, en ik vrees er serieus voor eigeenlijk.. we zien wel..
ik had hier nog een pakketje voor Gino liggen, maar ik denk ni da'kt nog op tijd in U buurt ga krijgen.. UPS, hebben die ADR-keuring?
gvd gvd humhum ach jetti liefje kan je voor mij dat paketje van sam open maken. ben bang dat ik na het openen onder de pek met veren zit
ginofs1 schreef:wist je dat ik nu weer de werkplaats in ga om 3 plaats koppelingen te draaien. denk dat mpro ook zo wel komt (om mijn bier op te zuipen)
Wist je dat ik zondag 100+ km ga rijden en dat ik er alle vertrouwen in heb dat m'n fs1 zich nu wel fantastisch gaat gedragen!
Wist je dat ik met die nieuwe punten, m'n ontsteking bij 0,40mm opening op exact 1.80mm heb staan!
Wist je dat ik zojuist het berich van bol.com heb gekregen dat mijn 1tb harde schijf niet te repareren was...... Maar dat ik het aankoop bedrag krijg terug gestort! Wist je dat ik een betere (Western digital) ga kopen met beschermtas hulde aan bol.com
wist je dat het begin van m'n wist je datje niets met het tweede deel te maken heeft!
Wist je dat andersom ook!
Wist je dat?
ginofs1 schreef:wist je dat ik nu weer de werkplaats in ga om 3 plaats koppelingen te draaien. denk dat mpro ook zo wel komt (om mijn bier op te zuipen)
wist je dat je't 10 tegen 1 dan ook nog es gedáán hebt ook?