Wist je dat we sinds vandaag een hond hebben.
Wist je dat een soort van Jack Russel (klein en gespierd).
Wist je dat we 'm Mr. Spock noemen, hij heeft best grote puntoren
carrejans schreef:Wist je dat ik eindelijk afgestudeerd ben. Wist je dat ik heel blij ben. Wist je dat ik nu eindelijk eens werk ga maken om m'n RD af te maken.
Wist je dat mijn RD het weer doet!
Wist je dat Gino geholpen heeft met ori contactpuntje en afstelling.
Wist je dat ik nu geleerd heb om perfect ontsteking te stellen.
Wist je dat ik hoop het nu ook te kunnen proberen.
Wist je dat ik er voorlopig van de afstellingen af blijf.
Jeti schreef:Wist je dat mijn RD het weer doet! Wist je dat Gino geholpen heeft met ori contactpuntje en afstelling. Wist je dat ik nu geleerd heb om perfect ontsteking te stellen. Wist je dat ik hoop het nu ook te kunnen proberen. Wist je dat ik er voorlopig van de afstellingen af blijf.
Wist je dat dank je wel Gino
graag gedaan liefje
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
carrejans schreef:Wist je dat ik eindelijk afgestudeerd ben. Wist je dat ik heel blij ben. Wist je dat ik nu eindelijk eens werk ga maken om m'n RD af te maken.
Dikke proficiat van het Big Engine fs1 team. en bij problemen, laat maar weten
wist je dat ik zaterdagavond na het optreden enkele lekkere borsten heb moeten signeren met een vette alcoholstift? wist je dat ik nooit m'n naam zo traag schreef?
Dikke proficiat van het Big Engine fs1 team. en bij problemen, laat maar weten
YamaSam schreef:wist je dat ik zaterdagavond na het optreden enkele lekkere borsten heb moeten signeren met een vette alcoholstift? wist je dat ik nooit m'n naam zo traag schreef?