geachte heren hahaha dat word over uren draaien.
ik ben met een koppeling zeker 1 uur bezig.
als de rubbers in het huis vervangen moeten worden komt er nog wel een uur bij.
maar als je de koppelhuis met onder en boven plaat opstuurt.
dan pas ik ze aan voor 3 platen en stuur ze weer naar je toe.
voor de prijs van 22,50
wat denken jullie er van.
maar let op de koppelhuis moet wel van aluminium zijn.
en rubbers vervangen zit er niet bij
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rubbers?
Als ik het zelf niet kan regelen stuur ik ze naar je toe hoef ik je pb tenminste niet zo te belasten.
Kan het trouwens in de winter? Dan rijden we toch niet en kan jij je lekker warm draaien.
Twowheeler schreef:Rubbers? Als ik het zelf niet kan regelen stuur ik ze naar je toe hoef ik je pb tenminste niet zo te belasten. Kan het trouwens in de winter? Dan rijden we toch niet en kan jij je lekker warm draaien.
ja er zitten rubbers in het koppelhuis.
als je de grote tandwiel met de ene hand pakt en met de ander het koppelhuis en draait mag hier niet te veel speling in zitten,
hij moet dus een klein beetje in de rubbers kunnen wiegen :roll
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tombo schreef:3-plaats is gevoerd-staal-gevoerd-staal-gevoerd edit: ik zag je laatste gevoerd er niet bij staan Maar standaard kan er een extra stalen plaat bij ja
maar ik neem aan dat met snel athena'tje en goed uitlaatje je niet een speciaal een uitgedraaide koppeling te hebben
dan is een extra plaatje toch voldoende?
Deze koppeling is zeker voor de snele jongens, MHR,POLINI,STAGE6 Minarellie horziontaal, Zwarte top enz:P dikke 70cc?
Nou, ik denk als je echt een fatsoenlijke scooter/AM6 70cc erop zet met goede uitlaat en alles, dat je het met een 3-plaats koppeling ook niet gaat redden.
Tombo schreef:Nou, ik denk als je echt een fatsoenlijke scooter/AM6 70cc erop zet met goede uitlaat en alles, dat je het met een 3-plaats koppeling ook niet gaat redden.
haha Ik heb nu geen problemen meer met slippende koppeling en van de winter ga ik me koppeling vervangen, en carters spuiten. dan denk ik er nog wel over na.
Tombo schreef:Nou, ik denk als je echt een fatsoenlijke scooter/AM6 70cc erop zet met goede uitlaat en alles, dat je het met een 3-plaats koppeling ook niet gaat redden.
haha Ik heb nu geen problemen meer met slippende koppeling en van de winter ga ik me koppeling vervangen, en carters spuiten. dan denk ik er nog wel over na.
een staal plaatje maakt geen reed uit, je kan dan ook net zo goed de veertjes uit vullen!.
met drie gevoerde platen heb je dus 50% meer opper vlakte als je een goede fs1 cilinder hebt en je schakelt naar je hoogste versnelling dan wil hij meestal even door slippen.
daar merk je aan dat het niet echt top is met de ori koppeling.
heb je een 3 plaats dan is dat zelfs met meerdere pk niet het geval
mijn top is de laatste dagen erg gezakt, en ik moet ineens de koppelingshendel helemaal inknijpen om te kunnen ontkoppelen dus ik denk dat het tijd word dat er niewe plaatjes ingaan ik vond dat er nog redelijk wat profiel op zat