YamaSam schreef:wist je dat ze me in het ziekenhuis net vertelden dat ik 30% leniger was als iemand zonder die aandoening? (Bechtriev)
"wat doet u om die uitzonderlijke lenigheid te behouden? "euh.. motorrijden, en rock and roll?"
f*cking prutsers.. €77 en drie uur kwijt
dan wil ik die aandoening ook zitten er nog meer voordelen aan
ja, zoals smorgens bijna niet uit je bed kunnen, en dat je bij een opstoot bijna de ene voet niet voor de andere kan krijgen. Oogontstekingen enz...
het is idd niet voor te lachen.. maar het went allemaal wel, hoe beter je jezelf kan relativeren, hoe normaler je kan doen..
dat niet uit je bed kunnen is bij mij enkel als ik langer dan vier uur aan een stuk slaap, je moet blijven bewegen wil je niet vast komen te zitten..
rock and roll or die dus eigenlijk
YamaSam schreef:het is idd niet voor te lachen.. maar het went allemaal wel, hoe beter je jezelf kan relativeren, hoe normaler je kan doen.. dat niet uit je bed kunnen is bij mij enkel als ik langer dan vier uur aan een stuk slaap, je moet blijven bewegen wil je niet vast komen te zitten.. rock and roll or die dus eigenlijk
Ah vandaar je nachelijke klus-avonturen. Jammer dat het ook een soort van "nodig is".
YamaSam schreef:het is idd niet voor te lachen.. maar het went allemaal wel, hoe beter je jezelf kan relativeren, hoe normaler je kan doen.. dat niet uit je bed kunnen is bij mij enkel als ik langer dan vier uur aan een stuk slaap, je moet blijven bewegen wil je niet vast komen te zitten.. rock and roll or die dus eigenlijk
Ah vandaar je nachelijke klus-avonturen. Jammer dat het ook een soort van "nodig is".
sjah, dat is in de loop van de jaren zo gegroeid, je blíjft bezig, en gaat pas liggen als het echt niet anders kan..
vanaf je ogen weer opengaan is "BEWEGEN!" je enige gedachte
en ach ja, anders was ik misschien een gewone standaard steuntrekkende hippie geweest