teller is 80
wind mee 85.
maar die rollers kloppen ook niet altijd, hij zat er niet eens op!
ze vonden hem wel mooi bij 74 was ik overigens m'n kentekenbewijs kwijt.
denk dat ik maar een 50cc f5b cilinder ga kopen
Twowheeler schreef:dat toen ik voor een testritje in de avond op een rollerbank moest. 72km/h= 60€ boete. balen
Echt bizar dat het voor 60 km/uur dan 40 euro is Volgens mij verzinnen die agenten gewoon een leuk prijsje..
Volgende keer eens proberen met handje-klap onderhandelen Ghehe, volgende keer vragen "wat is uw vraagprijs?" en dan vragen hoeveel hun uiterste prijs is.
Monkeymadness schreef:en owja: dat ik net ontslagen ben wegens economische redenen... en de baas heeft net een nieuwe auto gekocht, BMW 5 serie uit 2009...
zo zie je maar weer dat mensen met een bmw (Boeren Mest Wagen) gewoon slechte mensen zijn.
Monkeymadness schreef:en owja: dat ik net ontslagen ben wegens economische redenen... en de baas heeft net een nieuwe auto gekocht, BMW 5 serie uit 2009...
Oh dat is kudt. Nu op zoek naar iets anders dus? (of regelt school dat?)
Oh dat is kudt. Nu op zoek naar iets anders dus? (of regelt school dat?)
zelf zoeken...
en het leukste is, ik moet vóór 1 oktober werk hebben, met een getekend contract, anders schoppen ze me van de opleiding af..
Het zit me tegen dat ik van iemand een 500 GB HDD heb gekregen, maar hem niet kan aansluiten, omdat het een of andere SATA iets is dat op een speciaal kaartje moet? (satan?)
En het valt me nog meer tegen dat die gast dat niet heeft gezegd.