Ik had gedroomd dat m'n telefoon stuk was. Ik heb zo'n slide-telefoon, en ik kon de 2 delen gewoon helemaal van elkaar afschuiven. Toen ben ik anar een Nokia Servicepoint in Rotterdam gegaan (wtf?) en toen werd het gefixed
dat een patatkraam kerel mijn fs1 wilde fixe waarvan volgens hem de drijfstang uit het carter kwam maar dat was helemaal niet zo dus ging ik mn fs1 terug stelen, die toen in mijn street zonder blok was veranderd en toen moet ik vet hard steppen
ojah de fsknokploeg was er ook, maar die deden verder niks
Dat ik met een vriend op een of ander stad feest was waar het bier vanuit een grote hal werd verkocht. Volgestapeld met kratten bier. En dat ze alleen maar 867ml flessen verkochten. En heineken bier pijpje.
Ten eerste dat ik als cadeau/verrassing een hele grote loods kreeg waar al mijn brommers heel ruim stonden opgesteld, gesorteerd.
(helaas een droom )
En ten tweede dat ik met een of andere Edwin naar België ging (we moesten echt door grens poortjes en detectie en controle enzo), en ik werd toen gebeld door Edwin (rise and shine) dat die andere Edwin niet te vertrouwen was, en dat ik moest oppassen.