Ik heb last van een lekkende carburateur. Dit komt denk ik door de ring die tussen je vloterbakje en je carburateur zit. Nu zit er een O ring in, ik kan me voorstellen dat dat misschien een vlakring moet zijn. Weet iemand de maten van deze ring. Het gaat over een 16 mm mikunie.
Ps wat is de standaard sproeier maat van de stationair sproeier.
Nou ik dacht misschien is die wat klein omdat mijn brommer niet zo vlot optrekt. Ik dacht als ik de carburateur uit elkaar haal kijk ik gelijk of de stationeer sproeier klopt. Mja of mijn vlotter blijft hangen, het is de ene keer meer als de andere keer.
The Hunter schreef:Nou ik dacht misschien is die wat klein omdat mijn brommer niet zo vlot optrekt. Ik dacht als ik de carburateur uit elkaar haal kijk ik gelijk of de stationeer sproeier klopt. Mja of mijn vlotter blijft hangen, het is de ene keer meer als de andere keer.
Meestal is het de vlotter die blijft hangen. Vlotternaaldje is erg gevoelig. Klein vuiltje kan al voldoende zijn. Goed schoonmaken wil wel eens helpen.
zijn partsnumbers van yamaha echt enkel voor 1 onderdeel of kan het dat bijvoorbeeld een nummer van fs1 overeenkomt met nummer van iets van yamaha boot?
of er immi zijn die met die gaatjes uit de fabriek zijn komen rollen weet ik niet maar als ze er in zitten wil nog niet zeggen dat het ori is. ik denk dan er in heel veel immi er ook wel gaten voor gemaakt zijn