Deze is opgebouwd met veel immitatieonderdelen,spatborden/achterlicht/koplampoortjes/zadel/kettingrandje/blokbeugels enz,niet slecht hoor en is nieuw gemonteerd zo te zien,maar bepaald wel mede de waarde.
Verder is hij gespoten en op de foto te zien met een spuitbusje.(hoef ook niet slecht te zijn als het netjes gedaan is maar ook dat bepaald de waarde tegenover profesioneel spuitwerk.
Zo te zien met nieuwe bandjes.
Het is een 2ru ,dus kan niet in de oldtimerverzekering ,hou daar rekening mee.
Er zit een 1j5/2f2 tanksetje op ,staat natuurlijk nooit slecht.
Dacht dat hij zo'n 900 of 1000 euro vroeg (tenminste als het die is van MP.)
Zelf vind ik dat te duur , 700 euro hooguit lijkt me netjes.
Maar misschien is blokje gereviseerd en is het een perfecte fs1,waar je geen omkijken meer naar hebt.
Motor en frame nummer hoeven niet gelijk te zijn voor de verzekering. Alleen bij verkoop van de brommer is die wat meer waard.
De kosten van de verzekering hangt van het bouwjaar van deze brommer af. Als het een oldtimer is kost het ongeveer 40 euro per jaar. Waarneer het geen oldtimer is kost het al gouw meer als 200 euro omdat het een schakelbrommer is.
de verzekering voor mijn 2RU op dit moment is 85 euro, dat is via guijt verzekerings makelaar. Vorig jaar was het 120 euro, en heb nu binnen een jaar al no-claim opgebouwd en het kost nu nog maar 85 euro, ik geloofde het eerst ook niet, dus had ik ze maar opgebeld om na te vragen of het wel goed was zo omdat t me wat wijnig leek, maar alles was goed. Dus zo duur is de verzekering nou ook weer niet.
ik heb gehoord van mij buurman die is agent..
en die zegt dat je een oldtimer auto mag verzekeren als oldtimer maar dan mag je maar een bepaald aantal kilometers rijden!?
geld dat ook voor een brommer? of niet?