Wat zit je tegen vandaag? v2.0
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
@fyer bellen? Waarom? Daar heb ik thuis een telefoon voor.
@triforce
htc zat ik ook al naar te kijken. Die Hero zal idd ook wel een goede kunnen zijn. Maar symbian is toch ook google? Google besturing is zowieso erg goed, een hoop is gratis. En een hoop diensten zijn van Google.
Bedankt voor de tip igg
edit: die Hero is idd heel mooi! Kan je makkelijk op internetten en hij heeft ook gps. Alleen waarom die onderkant nou gebogen is? Ik ken iemand die dat ding volgens mij heeft. Zal eens vragen. Hopelijk is het een beetje een fijn touchscreen, dus niet hard moeten drukken enzo. Net als iPhone dus
. Houd hem in m'n hoofd.
@triforce
htc zat ik ook al naar te kijken. Die Hero zal idd ook wel een goede kunnen zijn. Maar symbian is toch ook google? Google besturing is zowieso erg goed, een hoop is gratis. En een hoop diensten zijn van Google.
Bedankt voor de tip igg
edit: die Hero is idd heel mooi! Kan je makkelijk op internetten en hij heeft ook gps. Alleen waarom die onderkant nou gebogen is? Ik ken iemand die dat ding volgens mij heeft. Zal eens vragen. Hopelijk is het een beetje een fijn touchscreen, dus niet hard moeten drukken enzo. Net als iPhone dus

- Triforce
- 2500km gereden
Twowheeler schreef:@fyer bellen? Waarom? Daar heb ik thuis een telefoon voor.
@triforce
Bedankt voor de tip igg
edit: die Hero is idd heel mooi! Kan je makkelijk op internetten en hij heeft ook gps. Alleen waarom die onderkant nou gebogen is? Ik ken iemand die dat ding volgens mij heeft. Zal eens vragen. Hopelijk is het een beetje een fijn touchscreen, dus niet hard moeten drukken enzo. Net als iPhone dus. Houd hem in m'n hoofd.
Sybian is een andere soort besturingsysteem dan android.
Android is opensoftware based, dus iedereen kan software ervoor maken.
Mijn g1 is ook gebogen aan de onderkant, htc zegt dat het beter aan het hoofd aansluit als je aan het praten bent

HTC is echt een geweldig merk, is degelijk en ze hebben een goede service
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
Jeti schreef:Dat ik me vandaag ziek heb moeten melden met koppijn, rillingen, bevende handen + lichaam, warm-koud, niet meer helder kunnen denken, etc.
Zou het komen van de Mexicano van afgelopen weekend..?
Dat kan, hadden mijn ouders ook, hij heeft minder leuke na-bijwerkingen, wat weet ik zo niet meer
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
Triforce schreef:Jeti schreef:Dat ik me vandaag ziek heb moeten melden met koppijn, rillingen, bevende handen + lichaam, warm-koud, niet meer helder kunnen denken, etc.
Zou het komen van de Mexicano van afgelopen weekend..?
Dat kan, hadden mijn ouders ook, hij heeft minder leuke na-bijwerkingen, wat weet ik zo niet meer
Van die Mexicano was niet heel serieus bedoeld..
Er zijn veeeeel mensen ziek bij mij op het werk, dus hoort er gewoon bij..