Wat zit je tegen vandaag? v2.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
robertehendriks

Bericht door robertehendriks »

phoebeer schreef:dat ik de onstekingsplaat niet los krijg 1 schroef over de kop gedraaid,
uitboren is dat een optie???

uitboren laatste optie, probeer met klein stevig schroevendraaier en hamer aan de rand van de schroefkop
linksom te tikken, vaak komen schroeven dan wel los.
phoebeer
1000km gereden
1000km gereden
Contacteer:

Bericht door phoebeer »

robertehendriks schreef:
phoebeer schreef:dat ik de onstekingsplaat niet los krijg 1 schroef over de kop gedraaid,
uitboren is dat een optie???

uitboren laatste optie, probeer met klein stevig schroevendraaier en hamer aan de rand van de schroefkop
linksom te tikken, vaak komen schroeven dan wel los.

oke bedankt zal dit morgen eff proberen
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Heb je al 'n slagschroevendraaier gebruikt?
Monkeymadness

Bericht door Monkeymadness »

uitboren...

pak een klein 1/1.5mm boortje, boor er RECHT in, en pak een linkse tap om de bout er uit te draaien...

(is gewoon een schroef met linksom draad, dus als je dan naar links draait, krijgt de tap grip, en draai je de bout er normaal uit...)
nieknatuurlijk
2500km gereden
2500km gereden
Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen

Bericht door nieknatuurlijk »

dat het alweer kl*te weer is, het waait hard en het regend... :(
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

nieknatuurlijk schreef:dat het alweer kl*te weer is, het waait hard en het regend... :(

Dat ja. En mijn self-made hut waait bijna weg. (zeil scheurt uit bij de bevestigingen)
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Jeti schreef:
nieknatuurlijk schreef:dat het alweer kl*te weer is, het waait hard en het regend... :(

Dat ja. En mijn self-made hut waait bijna weg. (zeil scheurt uit bij de bevestigingen)

Is het nog te redden??

Ik kan zaterdag en zondag nu bij de bieravond zijn dus hierbij, dus zaterdag als bieravond en zondag de rit.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Triforce schreef:
Jeti schreef:

Is het nog te redden??

Ik kan zaterdag en zondag nu bij de bieravond zijn dus hierbij, dus zaterdag als bieravond en zondag de rit.

Ja, de wind slaat er hard onder dus hij wappert erg, maar volgens mij gaat het nog goed. Na de winter een echt afdak beunen.
Axel

Bericht door Axel »

Dat een paar vrienden net vroegen of ik zin had in bier, so far so good. Maar ik had vandaag geen college en zit dus niet in amsterdam :(
Zij zitten nu dus lekker aan het bier en ik zit thuis aan een verslag te werken :evil:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

lol, je kan dan beter morgen geen college hebben als je vandaag wilde bieren :P, scheelt weer met je brakke kop in de banken te zitten :P
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Dat ik al de heledag toetsen aan het maken ben, en ik niet echt weet hoe het allemaal moet.

Dit komt omdat ik gister pas te horen kreeg over welke stof de toetsen gingen :evil:
Axel

Bericht door Axel »

Tombo schreef:lol, je kan dan beter morgen geen college hebben als je vandaag wilde bieren :P, scheelt weer met je brakke kop in de banken te zitten :P

Heb morgen sowieso pas om 13:30 college, dus het had makkelijk gekunt :P Maar kga niet helemaal naar a´dam alleen voor bier.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Dat het gewoon al helemaal donker is aan de achterkant van het huis en het aan de voorkant ook al aardig donker begint te worden.
Haat @ winter
butt head
100km gereden
100km gereden

Bericht door butt head »

dat de postbode niet langs is geweest met een paketje voor mij
Gesloten