Ja, komt omdat je met je linkervoet normaal je koppeling bedient, en dat is gewoon vol stampen of niet remmen met rechts gaat gecontroleerder, en dat is je linkervoet niet gewend
Tombo schreef:Ja, komt omdat je met je linkervoet normaal je koppeling bedient, en dat is gewoon vol stampen of niet remmen met rechts gaat gecontroleerder, en dat is je linkervoet niet gewend
Of je moet een volleerd rally -of circuitpiloot zijn.
Wist je dat gezinsuitbreiding
Wist je dat Moby
Wist je dat andere kater niet geïnteresseerd is
Wist je dat ik hem meteen de plaats van zijn kattenbak heb gewezen
Wist je dat hij daar steeds naar toe terug gaat
Wist je dat gelukkig maar
ginofs1 schreef:wist je dat ik net een honda civic voor mijn dochter gekocht heb. een automaatje, om het rijden beter onder de knie te krijgen. zal wel snel voorzien zijn van parkeer schade en zo kan ze voor diversen Belgen vluchten als dat nodig is.
heb je dna bepaalde belgen op het oog gino?
yep ik kan ze zaterdag zo aan wijzen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:wist je dat ik net een honda civic voor mijn dochter gekocht heb. een automaatje, om het rijden beter onder de knie te krijgen. zal wel snel voorzien zijn van parkeer schade en zo kan ze voor diversen Belgen vluchten als dat nodig is.
ik wil haar ook wel autorijlesse geven hoor gino, dan kan ze af en toe eens naar belgie rijde
ik wil haar ook wel autorijlesse geven hoor gino, dan kan ze af en toe eens naar belgie rijde
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jij hebt ook niet echt veel vertrouwen in haar rijvaardigheid, of wel? En bij het auto rijden hoort ook leren schakelen toch.. Daarna het is moeilijk aan te leren denk ik, als je automaat gewend bent.
ervaring daarmee jet?
Niet uit eigen ervaring, wel van mensen die ik ken.
En ik vind automaat ook ruk. Dat is geen autorijden.