Moet je kijken wat ik gekocht heb 5.0
-
- 1500km gereden
vandaag binnen gekregen een nieuwe nieuw type 16mm carburateur uit duitsland via ebay..........ik was benieuwd of het toch geen immi was.........aangezien ik er 24 euro voor betaald heb
staat echt MIKUNI op, met het bekende vierkantje in vierkant logo.........................is wel het nieuwere type met uitstulping aan de vlotterbak en MADE IN JAPAN op het huis
de oude hadden dat niet, daar staat KOGYO op..........
verkoper schijnt er meer te hebben, kijk eens op
www.speedboy88.hood.de
staat echt MIKUNI op, met het bekende vierkantje in vierkant logo.........................is wel het nieuwere type met uitstulping aan de vlotterbak en MADE IN JAPAN op het huis
www.speedboy88.hood.de
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/S-Honda- ... ccessories
deze bar end mirrors maar dan in chroom, morgen maar even kijken of dat past
deze bar end mirrors maar dan in chroom, morgen maar even kijken of dat past

-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
koppel schreef:vandaag binnen gekregen een nieuwe nieuw type 16mm carburateur uit duitsland via ebay..........ik was benieuwd of het toch geen immi was.........aangezien ik er 24 euro voor betaald heb
www.speedboy88.hood.de
Volgens mij gewoon Mikuni

- Jeti
- 17500km gereden
Ik had iemand een voorvork voor een RD laten ophalen, met remklauw en toebehoren enzo, dus dat wat ik zocht.
Alleen is het geen RD remklauw, niet dat ik weet in ieder geval. Hij lijkt meer op een upside down voorvork van de Zundapp Famel ofzo.. Of een beetje op deze (gevonden bij FS1 in onderdelen op deze site)
Heeft Yamaha FS1/RD/DT nog andere modellen voorvork gemaakt voor zover jullie weten?
Remklauw is ook niet van Yamaha, er staat geen merk op. Maar er zitten ook dubbele remblokken in zeg maar.
(ik maak wel even een foto, want dit is wartaal)
Alleen is het geen RD remklauw, niet dat ik weet in ieder geval. Hij lijkt meer op een upside down voorvork van de Zundapp Famel ofzo.. Of een beetje op deze (gevonden bij FS1 in onderdelen op deze site)

Heeft Yamaha FS1/RD/DT nog andere modellen voorvork gemaakt voor zover jullie weten?
Remklauw is ook niet van Yamaha, er staat geen merk op. Maar er zitten ook dubbele remblokken in zeg maar.
(ik maak wel even een foto, want dit is wartaal)
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
NIX schreef:RD50M heeft dezelfde vork als een FS1. RD50MX (die jij hebt, als we tenminste over die blauwe praten) is heel anders.
Nee, we hebben het over mijn RD50m

Eigenlijk was ik alleen op zoek naar een remklauw en toebehoren enzo, maar iemand bood alles erbij ook aan, dus ik vond het best.. Maar ja, die klauw past dus wel in deze voorvork, weet nog niet of hij in mijn originele voorvork past. Denk het niet eigenlijk.. Foto's zijn onderweg. Computer heeft kuren.