Alles over de techniek en sleutelen
koppel
1500km gereden
Berichten: 1784 Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22
Bericht
door koppel » 16 dec 2009, 12:33
stotteren en roken hoort bij een oude tweetakt als ie koud is
bij warme motor na stationair draaien (wachten voor stoplicht) weer stotteren betekent dat ie verzopen is, staat gewoon te rijk
een sproeier 150/160, gasnaald in het midden en luchtschroefje ongeveer 2 hele slagen naar buiten...........probeer dat eens
paull
1250km gereden
Berichten: 1381 Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle
Bericht
door paull » 16 dec 2009, 13:54
idd! Ook als het motortje nog koud is nooit vol gas weg gaan scheuren, dan hoor je ook dat ie gewoon niet in de toeren wilt en gaat dan erg roken
Brambo
Bericht
door Brambo » 16 dec 2009, 17:06
beste leden
bedankt voor alle info
de sproeier vervangen voor een 160 en inderdaad hij rijdt wel wat beter
alleen het trekvermogen laat achterwege.
nu ben ik nog eens gaan tellen en wat blijkt heb ik 41 achter ik zal er vanavond een 44 onder zetten en jullie op de hoogte houden.
1j5
500km gereden
Berichten: 842 Lid geworden op: 11 mar 2007, 07:37
Locatie: sebaldeburen
Bericht
door 1j5 » 16 dec 2009, 17:43
Ga je met deze kou nog testen
Brambo
Bericht
door Brambo » 16 dec 2009, 17:46
waarom niet???
is hij zeker klaar voor de zomer en kan ik zsm met de sherrif beginnen.
nieknatuurlijk
2500km gereden
Berichten: 3144 Lid geworden op: 02 mei 2009, 18:35
Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
Bericht
door nieknatuurlijk » 16 dec 2009, 17:47
gewoon handschoenen aan doen en sleutelen met een straalkachel
ga ik as vrijdag ook doen