ik wou altijd een snelle fs1 en ik heb heel wat ge romeld met de clinders en zo maar nu ben ik er tog uit ik heb hem nu goed ik heb nieuwe krukas en alles waat daar bij komt kijken + kopelings huis met 3plaaten en strakke veertjes. cilinder is een athena 60,9cc met uitgevreesde in/uit-laat en spoelpoorten karters zijn gekotterd,
ik heb der een yasuni r1 van derbi pasend gemaakt voor onder de fs1,
inlaat carb is 17,5mm + roteerende inlaat 17.5mm ik heb hier natuurlijk ook een filmpje van gemaakt : http://www.youtube.com/watch?v=mf4PYFmfoCw er komt nog een filmpje die ik nog op de pc moet zetten waar ik op me top rij ik ben benieuwd wat julie er van vinden fotos komen ook nog
rijd niet verkeerd maar ben benieuwd naar je andere filmpje, want als je ziet hoeveel truc's je uit moet halen om al richitng de 100 te gaan. Post is wat foto's van je cilinder ben ik wel nieuwsgierig naar
via bijvoorbeeld picturetrail.com ff account maken en dan daar de foto's opgooien en dan een link van die foto's kopiëren naar het forum als je post dan komt datt helemaal goed
ja ik ben er ook wel zuinig mee haha maar om effe een stoer filmpje te maken trok ik hem effe open maar dan wel met een warme motor normaal rij ik heel rustig, het is gewoon leuk om zeoveel vermogen te hebben en dat betekend niet gelijk dat je het vermogen moet gebruiken;)
trouwens, hoezo heb je de carters uitgekotert? want heb zelf ook athena maar daar is de ruimte naast de poorten, best klein. heb je ook een foto van die cilinder? ben wel benieuwt en die uitlaat is echt gaaf. zo te zien doet hij het goed onderin en als hij de 130 haalt ook de top:P
Higherking schreef:trouwens, hoezo heb je de carters uitgekotert? want heb zelf ook athena maar daar is de ruimte naast de poorten, best klein. heb je ook een foto van die cilinder? ben wel benieuwt en die uitlaat is echt gaaf. zo te zien doet hij het goed onderin en als hij de 130 haalt ook de top:P
de clinder is stage 3 getuned dus de karters moesten ietje uit gekotterd worden en die uitlaat ja daar ben ik egt heeeeel trots op en onderin heeft hij niet zo veel vermogen maar als je eemaal toeren gaat maken dan vliegt hij er vandoor
fotos komen als ik 600km veder ben haha dan moet de zuigerveer weer vernieuwd worden
athena poorten zijn al best breed en hou je weinig over voor de pakking, of er zou alluminium ernaast gelast zijn dan kan het en dan geloof ik ook wel dat de carters zijn uitgekottert maar foto wijzen het vast uit
de clinder is stage 3 getuned en dan moet je de karters daar op pas maaken zodat het presies overeenkomt dat bedoel ik er mee te zeggen en onder schat het vermogen van een fs1 niet en warom zou ik met een zeer snelle 60cc tegen een 80cc gaan rijden XD als ik hem in zen 2de versneling heb staan en knijp me kopeling in en geef goed hard gas terwel je 30 rijd dan de kopeling laat schieten dan voel je hem nog omhoog koomen dus er zit tog wel goed vermogen in