geo schreef:Wist je dat ik een uurtje geleden bompa geworden ben. Wist je dat de Messie (Koen Meskens) dan ook nonkel geworden is Wist je dat ik dan deze avond met een bomma in bed moet kruipen Wist je dat mijn kleinkind Kato heet, 3,3kg weegt en 49cm groot is. Wist je dat daar deze week een serieuze pint gaat op gedronken worden
proficiat Geo! daar wil ik ok wel is een pint op komen drinken, of ne palm dan
Wist je dat een week klussen achter de rug...
Wist je dat nog niet klaar?
Wist je dat véél werk Wist je dat gelukkig wel veel hulp gehad! Bedankt mannen!!
geo schreef:Wist je dat ik een uurtje geleden bompa geworden ben. Wist je dat de Messie (Koen Meskens) dan ook nonkel geworden is Wist je dat ik dan deze avond met een bomma in bed moet kruipen Wist je dat mijn kleinkind Kato heet, 3,3kg weegt en 49cm groot is. Wist je dat daar deze week een serieuze pint gaat op gedronken worden
proficiat Geo! daar wil ik ok wel is een pint op komen drinken, of ne palm dan
big engine team werkt aan de opvolging allee!
Beryl achterna! gefeliciteerd mannen!
Niels schreef:Wist je dat een week klussen achter de rug... Wist je dat nog niet klaar? Wist je dat véél werk Wist je dat gelukkig wel veel hulp gehad! Bedankt mannen!!
Niels schreef:Wist je dat een week klussen achter de rug... Wist je dat nog niet klaar? Wist je dat véél werk Wist je dat gelukkig wel veel hulp gehad! Bedankt mannen!!
plintjes klaar?
Jawel! Dankzij mijn Pools/Nijmeegse hulpje We moeten wel nog best wat behangen, das wel vervelend