Fs1 Gestolen!!!
Fs1 Gestolen!!!
Hallo allemaal
Vanavond rond half 10 is mijn brommer gestolen
het gaat om een yamaha fs1 2RU met kenteken: 88-FDZ-5 met een blauwe tank met krassen aan de zijkant, en een hoge imitatie uitlaat die in het midden aan elkaar gelast is en een blauw luchtfilter plus nieuwe cromen achterveren
Hij is gestolen uit mijn berging in de flat waar ik woon in Zwolle Holtebroek
Degene met de gouden tip die hem ziet rijden of weet welke klootzakken dit hebben gedaan wordt rijkelijk beloond!!!!!!
Groeten,
Mathieu 06-44916746
[img][img]http://foto-uploaden.nl/img/0/1pzl63q.jpg[/img][/img]
Vanavond rond half 10 is mijn brommer gestolen
het gaat om een yamaha fs1 2RU met kenteken: 88-FDZ-5 met een blauwe tank met krassen aan de zijkant, en een hoge imitatie uitlaat die in het midden aan elkaar gelast is en een blauw luchtfilter plus nieuwe cromen achterveren
Hij is gestolen uit mijn berging in de flat waar ik woon in Zwolle Holtebroek
Degene met de gouden tip die hem ziet rijden of weet welke klootzakken dit hebben gedaan wordt rijkelijk beloond!!!!!!
Groeten,
Mathieu 06-44916746
[img][img]http://foto-uploaden.nl/img/0/1pzl63q.jpg[/img][/img]
Laatst gewijzigd door Mathieu op 25 dec 2009, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Triforce
- 2500km gereden
Ik zal extra voor je opletten, misschien weet ik wie het heeft gedaan mits hij dezelfde dief is die mijn fs1 ook had gestolen!
Ga is een keer een kijkje nemen in de wipstrik straat, en het kan zijn dat hij in een andere kleur gespoten is!
EDIT: Volgens mij heb ik jou ook wel vaker zien rijden in zwolle-zuid over het fietspad heen of niet vroeger bij de school de sluis?
Ga is een keer een kijkje nemen in de wipstrik straat, en het kan zijn dat hij in een andere kleur gespoten is!
EDIT: Volgens mij heb ik jou ook wel vaker zien rijden in zwolle-zuid over het fietspad heen of niet vroeger bij de school de sluis?
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Triforce schreef:Ik zal extra voor je opletten, misschien weet ik wie het heeft gedaan mits hij dezelfde dief is die mijn fs1 ook had gestolen!
Laten we elk huis in de dipstick straat in de fik zetten

Jammer voor je, ben bang dat je er niets meer van terug gaat vinden

- Triforce
- 2500km gereden
rise and shine schreef:Triforce schreef:Ik zal extra voor je opletten, misschien weet ik wie het heeft gedaan mits hij dezelfde dief is die mijn fs1 ook had gestolen!
Laten we elk huis in de dipstick straat in de fik zetten![]()
Jammer voor je, ben bang dat je er niets meer van terug gaat vinden
Dat zou idd kunnen, want die gene heeft mijn brommer ook flink aan de haal geslagen, en ik hoop voor je dat je ook een slot op de benzine dop hebt zitten, want dan vindt je hem sneller terug! (beetje lullig om het zo te zeggen natuurlijk),
Heb je trouwens ook al aangifte gedaan op het politie bureau?
he jongens bedankt voor alle reacties
@ Triforce: Dat zou goed kunnen ja ik heb veel vrienden in Zwolle zuid wonen en nog geen aangifte gedaan ga ik vanmiddag doen, de agent die ik gister aan de lijn had zei dat ik eerst gekalmeerd moest zijn.
@ Paul: Ja klopt die uitlaat die om vreemde redenen door midden gezaagd was :p
@ Triforce: Dat zou goed kunnen ja ik heb veel vrienden in Zwolle zuid wonen en nog geen aangifte gedaan ga ik vanmiddag doen, de agent die ik gister aan de lijn had zei dat ik eerst gekalmeerd moest zijn.
@ Paul: Ja klopt die uitlaat die om vreemde redenen door midden gezaagd was :p