Tombo schreef:Volgens mij kan je beter eerst al je andere brommers afmaken ipv allemaal nieuwe troep te gaan kopen
bwaa, heb genoeg plaats om het te zetten nu, en goedkoper gaat het er ook niet echt op worden, alles wat ik heb moet ik later niet meer kopen,
en dan kan ik nog rustig één voor één alles afmaken. en ik koop alleen maar oude troep
Tombo schreef:Volgens mij kan je beter eerst al je andere brommers afmaken ipv allemaal nieuwe troep te gaan kopen
bwaa, heb genoeg plaats om het te zetten nu, en goedkoper gaat het er ook niet echt op worden, alles wat ik heb moet ik later niet meer kopen, en dan kan ik nog rustig één voor één alles afmaken. en ik koop alleen maar oude troep
Dat vind ik bij Mobylette ook het geval.. Nu is het nog te krijgen en moet je inslaan (maar heb nu genoeg)
bwaa, heb genoeg plaats om het te zetten nu, en goedkoper gaat het er ook niet echt op worden, alles wat ik heb moet ik later niet meer kopen, en dan kan ik nog rustig één voor één alles afmaken. en ik koop alleen maar oude troep
Jou zien we over 10 jaar bij Jambers terug
volgens mij is jambers al dood dan
[jambers-stem]Deze jongen lijkt hij een hele normale student: bier drinken op café, uitslapen en soms doen alsof hij tentamens leert.. Hij houdt er echter vreemde hobby's op na. 's Nachts komt hij tot leven en duikt na het cafébezoek de garage in om aan oude brommers te sleutelen. Hij heeft er inmiddels 50 verzameld. Ook de garage van zijn zus staat vol. Nog steeds speurt hij heel België en zelfs Nederland af op zoek naar oude barrels die menig persoon allang bij het oud ijzer had gezet.
Ooit had hij plannen een Amazon op te knappen, maar dit is er nooit van gekomen door de uitdehandgelopen brommerhobby.[/jambersstem]