paull schreef:Yamaha rd50m schreef:paull schreef:het geld is helemaal niet overgemaakten gino heeft ook nog geen reactie van zich laten horen....aldus de verkoper
gino heeft op kerstmis savonds gegevens aangehad, en die man klaagt dan 2 dage smiddags erna dat het geld nog niet is overgemaakt,
toffe personage blijkbaar.
en paul, als je weet dat gino dat blokje echt wilten ook vna plan is het te kopen, waarom ga je er dan nog achteraan?
Ik snap je punten niet helemaal. Ik was er ook al vanaf het begin bij en hij zei dat ie het blok beloofde aan gino. Er zijn altijd kopers die er vanaf zien, dus dan sta ik op de eerste plaats. Over een week heb ik hem als gino niet regeerd. Dat is namelijk nog steeds niet gebeurd. Je wilt me toch zeker niet schuldig proberen te maken
heeft niks met beschuldigen te maken, ik stelde gewoon een vraag. Volgens mij heb je hier net zoals wij kunnen lezen dat gino zeker van plan is dat blokje te kopen, hij is er zelf vrij enthousiast over en meldde zelfs wanneer hij de gegevens van de persoon had aangekregen zodat hij het geld kan overmaken. Dus je kan er wel van opaan dat gino niet afziet van zen aankoop. Dus ik gok dat je best opzoek gaat naar een ander blokje, veel succes ermee in ieder geval.